Mistään en ole löytänyt ohjeita winamp-mediasoittimen pikakomentoihin näppäimistöltä. Ohjelma ei tunnista koneeni näppäimistöstä löytyviä erillisiä "soittimen ohjausnappuloita (esim. fn + >>)", jotka sentään toimivat mediaplayerillä vaikka ohjelma olisi jossain taustalla. En saa soitinta ohjattua näppäimistöltä millään muillakaan näppäinyhdistelmillä. Miksi en? Pitääkö jostain vaihtaa windowsin oletussoitin mediaplayeristä winampiin, tai jotain vastaavaa? Olisi kiva esim. vaihtaa biisiä nopeasti näppäimistöltä ja varsinkin niin, että soitin voisi olla pienennettynä taustalla..
Hae netistä desktopin uudet ajurit valmistajan kotisivuilta Itellä logitechi desktop ei alkuperäisellä cdllä ohjannut winamppia mut hain uudemmat ajurit ni nyt toimii.
Kiitti neuvoista, mutta mä oon aika onneton näissä datahommissa.. Mistä mä tiiän mikä desktoppi mulla on? Ja miten siihen käytännössä etitään netistä niitä ajureita?
Oletko asettanut Winampiin pikanäppäimet? Eli Winampin asetuksista ("Preferences") "Global Hotkeys" > "Action" -kohtaan mitä halutaan tapahtuvan ja klikkaa "Hotkey" -boksia ja sitten näppäintä/näppäinyhdistelmää. Tosta "fn" -näppäimestä päätelleen sulla on läppäri, jos ei siltikään toimi niin yritä etsiä ajureita läppärin valmistajan sivuilta.