Asensin windowsin uudestaan, ennen mikrofoni toimi, mutta nyt ei. .Avi tiedostot ei toimi myöskään, codekkeja olen asennellut tiuhaa tahtia mutta ei auta, osaisko joku auttaa? Äänetkään ei toimineet, mutta asensin jonkun ajurin ni ne alko toimia.
juu emon ja äänikortin ajurit. mitäs codekkeja olet asentanut? Googlettamalla löytää sellaisen kuin Codec pack all in one. on itselläni toiminut ainakin todella hyvin.
.Avi tiedostot sain toimimaan, mutta ajureita mulla ei ole. Kaveri kasasi tän koneen niin ei oikeastaan ole mitään ajureita, paitsi muutama. ASUSTeK Computer INC. A7N8X2.0 katon jos jostain löytyisi ajureita.. EDIT: Nyt löyty ajurilevy, olen asentanut siitä jo Nforce [jotain] ajurin, silloin sain äänet ja laajakaistan toimimaan.
Miten tuo mikki ei tarkalleenottaen toimi? käynnistä -> suorita -> sndvol32 /r tuolta on mikki valittu/select?
Ja äänenvoimakkuuta tarpeeksi? Ja käynnistä -> suorita -> sndvol32 tuon advanced napin alta ei ole http://koti.mbnet.fi/raiska/nfa.png noita ruksittu?