Mikrofoni ei toimi

Viestiketju Vapaata keskustelua -osiossa. Ketjun avasi masapi93 26.12.2007.

1. masapi93

masapi93 Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Sain joululahjaksi Creative HS-390 headsetin.
    Kun kuuntelen musiikkia laite toimii hyvin, muttakun
    yritän puhua esimerkiksi mesessä niin kaverini ääni kuuluu, muuta minun ääneni ei kuulu kaverille.
    Mikähän mahtaa olla vikana?

SoundMax ohjelma näyttää, että mikki olisi päällä, mutta mitään ei kuitenkaan kuulu vaikka yritän puhua.
    Osaisikohan kukaan minua viisaampi auttaa?

2.  
  3. MrKomppa

MrKomppa Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Onko molemmat liittimet kiinni ja katos sitte millä voimakkuudella ne on eli painat sitä kaiuttimen kuvaa oikeessa ala reunassa pari kertaa...

4. masapi93

masapi93 Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Mulla on edessä ja takana liittimet, niin onko sillä väliä, että onko ne edessä vai takana?

5. MrKomppa

MrKomppa Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Ei jos eestä ja takaa molemmista löytyy sekä mikki että kuuloke liitin, mutta kokeile ainakin takana jos ne nyt on ollu edessä. Etu liittimiin pitää vetää johdot emosta/äänikortista ja jos ne ei oo kiinni ni sit ne etu liittimet ei toimi.

6. LoBer

LoBer Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Eli sullahan lähtee siitä headsetristä kaks liitäntää, mikille ja kuulokkeille, onhan ne kummatkin kiinni joko kummatkin edessä tai takana? Ja sitten avaa Käynnistä-->Apuohjelmat-->Viihde-->Äänenvoimakkuus. Paina sieltä asetukset, ja paina lisäsäätimet kohtaa. Sitten siinä on paljon säädettäviä voimakkuuksia ja katso ettei mikään ainakaan mikki tai line in/out ole mykistetty tai laitettu pienelle.

P.S: Ainakin minun headsetissä on siinä johdossa kiinni olevassa pikku palikassa MIC auki/kiinni? Mutta se on kylläkin Logitechin.

Ja vielä, teeppä Mesessä mikki testi --> Työkalut Videon ja äänen määrittäminen, siinä yhdessä kohdassa testaillaan mikkiä...

Jaa tämä sivu