mikki ei toimi

Viestiketju PC:n rautaan liittyvä keskustelu -osiossa. Ketjun avasi joaj 21.01.2011.

1. joaj

joaj Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Terve! olen törmännyt seuraavanlaiseen ongelmaan. Minulla on kaksi ennen toiminutta mikrofonia, mutta eräänä päivänä toinen niistä ei enää toiminut, ja päivän päästä lakkasi toinenkin toimimasta. Kumpikin mikki käyttäytyy oudosti äänimittaria seuratessa. Lisäksi nämä mikrofonit eivät toimi enää edes toisessa koneessa, ja ovat ennen toimineet. Nyt sitten kaverini toi eri mikin joka toimii sekä vanhassa että uudessa koneessa, sekä taka- että etupaneelissa. Eli mikä helvetti minun mikkeihin on tullut?? onko olemassa jotain virusta joka tyyliin hajottaa mikkejä? vanhat mikkini eivät hajonneet kovan käsittelyn takia, esim. headsettini kuulokkeet toimivat muttei mikki. mikkini ovat creative fatality headsetin mikki ja joku sonian 8e halppis. kaverini mikki on logitech hs-450.

2.  
  3. umrej

umrej Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    fatalityssä on ainakin saatanan heikko johto... Itellä tästä syystä pätkii mikki ja hetken päästä lakkasi toimimasta... Nyt kaulalla roikkuu 10e puhekäyttöön tarkotettu headshet jonka mikkiin puhun ja fatality antaa minulle äänet :D

4. joaj

joaj Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    tietääkseni sähköjohdossa on kaksi johtoa joista kummassakin sähkö kulkee eri suuntaan eli kiertää eli sillon headsetin kuulokkeet ei vois toimia?

5. raven0ak

raven0ak Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Siel on se kupari sisällä, ja toine johdin kierrettynä ympärille. mut eniveis, se pätkis si kuulokkeissa kans jos johdos vikaa, eri asia jos mikin liitin on löysä...ilmesesti just kuulokkeide päässä, tai si itse mikki rikki.

Se miksi mikki saattanu hajota...no useita syitä on, ehkä siellä on liittimet hapettuneet tai murtuneet, kenties siel on johto katkennu sisältä...kuitenki jokin fyysinen onnettomuus, ja kun noissa ei juuri tekniikkaa ole sisällä niin pääsääntösesti johdoissa ja liittimissä vika.

Jaa tämä sivu