Eli kun koitan käyttää mikkiä mitään ei kuulu toiseen päähän. Olen jo koittanut kahdella mikillä eikä toimi. Ja on kytketty oikeaan rööriin. Mikin toiminta vain yhtäkkiä lakkasi. Kun koitan ajaa testin saan tämän ilmoituksen. An error occured during DirectPlay Voice setup. The error code is 0x80004005 Mikä avuksi? ONGELMA SELVISI PUOLI VAHINGOSSA ITSE RÄPLÄTESSÄ.
Miten Olet saanut toimimaan? Itelläki sama ongelma... JA mikki kyllä toimii koitettu jo kaverilla mutta yht äkkiä se vaan ei enään toimi.
Siitä on aikaa sen verran etten muista enää Se oli jotenkin mutettu se mikki. Sellanen merkki piti laittaa ruutuun siiten toimi, mutta tosiaan en muista minne se piti laittaa. SE kuitenkin muistan, että laitoin rastiin ruutuun.
käynnistä -> suorita -> sndvol32 /r tuolta katsoo että Microphone/mikrofoni on valittuna/select ja ettei sen äänenvoimakkuus ole liian alhaalla.
Ei toimi vieläkään, tein jo tämänkin ohjeen mukaisesti: http://www.smartcomputing.com/techsupport/detail.aspx?guid=&ErrorID=22221 Voikos tuon DirectPlay Voicen korvata jollakin toisella ajurilla, olen jostakin jotain sellaista saanut ymmärtää, tai sitten olen ymmärtänyt väärin. Kertokaas nyt vaan kaikki mahdolliset kikat.
2. On the Voice tab, under Voice Playback, click Advanced. 3. On the Performance tab, move the Hardware Acceleration slider at least one position to the right. Voisikos joku suomentaa nuo kohdat?
2. Ääni välilehti ja sitten Lisäasetukset kohta. 3. Sitten se toinen välilehti ja sieltä sitä ylempää liukusäädintä yksi pykälä vasempaan päin.
Okei olen tehnyt teidän "ohjeitenne" mukaan mutta heti kun pääsen oletukset välilehtteen (ääni välilehdessä on pelkkää paskaa) niin mikrofonin lisäastukset näppäintä ei voi painaa
Itselläni oli samaa ongelmaa, joka ratkesi laittamalla ääniasetuksissa "Mic Volume" -> "Advanced" ja sitten vaan rasti "1 Microphone Boost". Nyt mikkiin puhuessa kuuluu kajareista oma ääni. Tietääkö kukaan miten sen saisi korjattua, että esim. se ääni ei kuuluisi kajareista ja puhetta voisi nauhoittaa Windowsin Sound Recorderilla?
Ei toimi vielläkään Pientä taustatietoa: Käytän Realtek HD Front Pink Jack sekä Realtek sound manageria onko näillä mitään osuutta asiaan?!
Temuli91: mikähän tuo ongelma tarkalleenottaen on? Delf: käynnistä -> suorita -> sndvol32 /r tuolta Microphone kohtaan select/valittu ja katsoo että voluumia on. Ja sitten käynnistä -> suorita -> sndvol32 ja Microphone kohtaan mute/vaimenna, jolloin ei omat äänet enää kuulu kaiuttimesta.
yksin kertaiseti mikki ei toimi ja Kun koitan ajaa testin saan tämän ilmoituksen. An error occured during DirectPlay Voice setup. The error code is 0x80004005 näin
Noniin alkoihan se toimia niinkuin pitikin, hyvä että tänne oli eksynyt yksi ääniteknikkokin. Temuli91: Ei noilla pitäisi olla osuutta asiaan, koska ite käytän samoja, paitsi että tuon Fron Jackin tilalla takana olevaa liitäntää.
http://support.microsoft.com/?kbid=282882&sd=RMVP eli tuo kiihdytyksen pudottaminen ei auta lainkaan?