Että kun olen yrittänyt luoda data dvd-levyä niin eipä Nero6 ole enään suostunut polttamaan. Ennen kyllä toimi ilman ongelmia. Päivittänyt olen sitä. Antaa vain tällaisen virheilmoituksen: --> Illlegal disc --> Generating DVD high compatibility borders --> Invalid fiel in commad --> DVD+RW RW8165 Could not perform end of Disc-at-once --> Burn process failed at 4x(5540KB/s) Että jos joku viisaampi osais kertoa mkä mättää vai enkö vain osaa...=D
tässä on hyvä softa jolla minun onnistui polttaa kun tuli ongelmia: http://www.deepburner.com/?r=download edittiä. en kyllä ole varma onko tässä dvd-polttomahdollisuus, eiköhän ole.
Eipä suostunu toimimaan kumpikaan poltto-ohjelma noista. Burn4Free valitti että minulta puuttui ASPI jonka sitten asensin ja päivittelin uuteen. Ja sekään ei auttanu tuohon ongelmaan. Kumma ku mikään noista kolmesta ei suostu polttamaan datamuodossa olevaa dvd:tä...??? Vai oliskohan tuo asema niin nirso että ei huoli kuin tietyn merkkisiä levyjä? :O Katselin niin aikaisemmin olin polttanu Maxelin levyille ja nyt kokeilin Verbatimeä ja Sonya yllämainitulla tuloksella.