Mikähän peli?

Viestiketju PC:n pelit -osiossa. Ketjun avasi T0nDee 13.01.2008.

1. T0nDee

T0nDee Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Nyt ois hukassa 3 pelin nimeä, joita ei muista, ja aattelin, et ku täällä o tätä porukkaa, nii kysäsen, josko joku tietäis peli(n/t) tai on itse pelannut niitä.
    1 peli = Eli tässä pelissä, on semmosia "lentäviä robottialuksia", ja niitä piti sitten valmistaa ja itse sai mennä yhdellä semmoisella. Kyseisessä pelissä "taistelivat" siniset vs punaset lento robotti härvelit. Kyseinen peli kait Ps1:lle
    2 peli = Tässäkin pelissä oli robotteja, mutta vain 1, sit niillä vedettii jossai kaupungissa, ja sit pysty lentää/hypätä isojen kerrostalojen katoille? (Sanooko mtn?) ;D
    3 peli = Tämä oli jonkinlainen autopeli (ps1:lle) ja yhden maan ainakin muistan, ja 1 auton. Maa oli semmoinen, että se oli joku aavikko/autiomaa ja sit siellä vedettii jtn "romuralli" ja se auto, minkä muistan, oli semmone, mis oli semmone disco pallo sen auton katolla. Toki siinä o monia muitaki autoja, mutta tämä vaa jääny mielee.
    Olen kiitollinen jos edes saan tietooni edes 1 noista peleistä. Kiitos. Ja jos jokin jäi nyt "epäselväksi" nii selitän tarkemmin, jos muistan/osaan. Edit. typo
    EDIT2. Nyt tiedän pari = 1 peli Future Cop: L.a.p.d, joka ei näytä yhtään samalta pc:llä ku ps1:llä
    ja 3 peli = vigilante v-8

Viimeksi muokattu: 13.01.2008
  2.  
  3. aph1900

aph1900 Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    tOI FUTURE COP OLI KYLLÄ TOSI HYVÄ SITÄ PYSTY VIELÄ KAKSIN PELINÄKIN JAUHAAN.NUISTA MUISTA PELEISTÄ EI KYLLÄ HARMAINTA AAVISTUSTA.

Viimeksi muokattu: 19.01.2008
  4. Falconzz

Falconzz Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Itse omasta mielestäni olen pelannut tuota 2:sta mutta ei tule mieleen mikä se on. Ja jos oikein muistan siinä pyistyi muokkaamaan robotteja eri aseilla, esim. sinko tai plasma ase tai jtn.
    Legenda peli oli :>

Edit. typo

Viimeksi muokattu: 19.01.2008
  5. Johnnypro

Johnnypro Guest

musta vähä tuntuu että toi eka on "Urban Assault" vanha microsoftin peli jossa yhistettiin fps ja strategiapeli :D hyvä peli waretin vähä aikaa sitte koko version

ai huppista. nyt vasta huomasin editin :D no jaa suosittelen urban assaultia kaikille jotka haluaa hyvää strategiaa ja grafiikalla ei oo väliä :D

Moderaattorin viimeksi muokkaama: 01.02.2008
  6. Qorppu

Qorppu Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Jos toi toinen peli on vielä hukassa,niin mulla on semmonen muistikuva että se on jotain tyyliin Ghost in the shell,tai jotain Ghost *** *** ***. Siinä hypittiin tyyliin semmosella hämähäkin näkösellä robolla seinillä ja rakennusten päälle ja ammuttiin jotain muita roboja :D

Jaa tämä sivu