elikkä ois lisää näitä loistavia ja haastavia n00b kysymyksiä..elikkäs tällä kertaa ois et mikä netti yhteys olis tarpeeks nopee ja vakaa netti pelaamiseen. olen ajatellut welho 525 ja Welho pro:ta. kertokaa mikä yhteys toimii paremmin kuin tämä nykyinen yhteyteni eli nin loistava BUGI SONER*.
Welho Pro tai sitten Elisan ADSL. Aikaisemmin Welho Pro, nyt Elisa ja molempiin olen ollut enemmän kuin tyytyväinen. Jos isoja latausnopeuksia kaipaat, mutta upload saa olla vähän pienempi niin Welho Pro on paras vaihtoehto. ADSL on taas vakaudeltaan hieman parempi, huomasin että Welho pätkäisi toisinaan (Tyylillä kerran parissa viikossa.) Welho Pro:n kanssa kannattaa miettiä että kuinka paljon muita sen käyttäjiä on lähistöllä, sillä sehän jakaa sen nettiyhteyden muiden kanssa. Äh, suosittelen ADSL:ää. Mutta se päätös kannattaa aina tehdä itse.
miten toi welho pro jakaa nopeuden tietylle alueelle ja kuinka paljon yhelle alueelle on varattu kaistaa?
Eikös velho ole kaapelimodeemi? En kyllä itse pelikäyttöön suosittelisi kaapeli yhteyksiä, sen verran huonoja kokemuksia (tosin soonin kusikaapelin kanssa). Itselläni ainakin zonera on toiminut nyt taas ongelmitta viimeaikoina. Samapa tuo lopulta että miltä palveluntarjoajalta yhteytensä tilaa, joka puolelta olen kuullut käyttäjäpalautetta, aika paljon ongelmat ovat myös alueellisia. ADSL yhteyksiä kuitenkin suosittelen pelikäyttöön.