Tervehdys! Olis tarkotus uus telkkari hommata tod.näkösesti ensi viikolla ja haluan vain varmistaa etten osta sikaa säkissä ! Eli vaatimuksena on : 40+ tuumaa Laadukas merkki (LG,Samsung,Sony,Philips?) alle 500e Hyvä vasteaika, tarkotus pelailla myös xboxia Gigantista ja joistakin Citymarketin/Prisman tarjouksista olen jo alustavasti katsellut ja ihan hyviähän niissäkin on ollut mutta tuon telkkarin varmaan tulen pitämään monta vuotta niin haluan parhaan mahdollisen. Onkos näissä mitään hyviä? ps. en tiedä onko oikea alue
http://hintaseuranta.fi/tuote.aspx/502791 Tuossa sinulle hyvä telkkari ja moneksi vuodeksi.. itsellä sonyn 40 tuumainen bravia mallia ja lcd ja silti tosi hyvä kuvanlaatu kestänyt monta vuotta eikä mitään vikoja.. tuota suosittelisin. itse ostamassa myös uutta sonyn telkkaria samaa sarjaa kuin tuo mutta EX 720 ja tuo on EX 521 minkä linkitin tuo maksaa 573e ja tuo 720 taas vähän yli 700e. Ja tuosta pelaamisesta tällä omalla sonylla ainakin on hyvä pelata PS3 pelejä.. (Kuvanlaatu ymm.)
Kuulostaa hyvältä mutta kipuraja on kyllä tuo 500e :S noh kattoo jos se venyis sitten. Aattelin giganttiin mennä ens viikolla ostoaikeissa mut pitää olla tarkkana ettei ne tyrkytä jotain ihan paskaa e: kumman näistä ottaisitte? vai http://www.gigantti.fi/product/tv-ja-aani/televisiot/PS43E455XXE/samsung-43-plasma-tv-ps43e455 Noi plasmat ainaki itteeni vähän epäilyttää niiden ongelmien takia.. mutta kuulin jostain ettei niitä nykyplasmoissa enää olisi, ja toi ois kuitenkin 43 tuumanen
Itsellä ei tietoa oikein kuin noista sonyn telkkareista.. mutta käy gigantissa ja kysy osaavat ne sieltä tohon hintahaitariin ettiä hyvän töllön uskoisin ainakin näytti nuo molemmat vielä ihan asia vehkeiltä eikä hinnalla pilattu ja mieluummin samsung kuin vaikka lg samsung tekee hyviä telkkareita eli jompi kumpi noista ostoon vaan kannattaa kysyä myyjältä vielä mutta itse ottaisin sonyn mutta nuokin kyllä tuohon hintaan ovat varmasti hyviä.
Philipsin 100hz tekniikka ainakin omasta mielestä huonoa, paljon pikselöitymistä liikkuvien kohteiden ympärillä. LG:llä jonkun verran samaa myös. Samsungilla ja Sonyllä toimii paljon paremmin. Panasonic hoitaa tuon homman kans hyvin. Jos ei videokuvan katsomiseen tule niin ei sitten niin tuolla väliä. Itse ostin Panasonic Vieran TX-L42E30E ja 599e eli vähän yli sun budjetin, mutta voi suositella kyllä.
Sen voin sanoa että jos USBlta haluat pyörittää .Mkv tiedostoja niin älä osta LG:tä, ei tue jotain äänitiedostoja.. Itse ostin 60" Lgltä ja harmittaa kovasti.. Samsungi on varma merkki Jos tästä nyt jotain apua olisi..
samsung on varma valinta. meillä parikin samsungia 40" samsungia "kakkostelkkareina". ei mitään ongelmia. ulkoinen teran kovo ja kaikki tiedostomuodot+tekstit toimivat . älä missään tapauksessa osta mitään lg tai thompson sekundaa. sony on huippu mutta kalliimpi.
Imo Samsungit pääosin hyviä, mutta esim. ue40eh5305:ssä musta aivan liian harmaata. Hyvää Sonyä aika vaikeeta tuohon hintaan noilla vaatimuksilla.