Hakusessa siis 1GB mp3-soitin. Vaihtoehtoina ovat pyörineet: - ZEN Nano Plus (90e) - MuVo V200 (90e) - MuVo TX SE (sama kuin MuVo TX FM?) (60e) Onko Zenin ja TX:än 30e hintaero perusteltu? Mitkä ovat Zenin ja V200:sen toiminnalliset erot? Kertokaa kokemuksia noista soittimista.
Muista kuin v200:sta ei ole kokemusta, mutta ainakin se palveli hyvin... Joskin rakenne oli hiukka heikko ja välillä on ollut kosketus häiriötä. Uskoisin nuiden ongelmien kuitenkin johtuvan puhtaasti omasta käytöstäni... ;D
nuo erot noissa soittimissa on helppo katsoa seuraavasta linkistä. siellä vain ruksi kohtaan "vertaile" niin näet helposti niiden erot. http://www.pixmania.com/fi/fi/audio/mp3soitin/15/4/categorie.html
Varmaan ainut ero näissä soittimissa on ulkonäkö ja se että MuVo TX FM:ssä ei ole radiota. Creativen soittimet palvelevat aina hyvin. V200 ollut joskus ja hyvin toimi.
Mulla on on kokemusta tosta "MuVo TX" jotain vuoden olin ehtiny käyttää sitä niin siitä jäi ne volume näppäimet siilleen ikävästi pohjaan mutta nykyään mulla on toi ZEN nano plus ja se on paljon parempia kuin nuo MuVot