Elikkä pitäisi saada koulun verkkoasemalle joku hyvä peli mitä ois mukava mennä tunnilla eikä tartte ottaa niin toisissaan. Esim. joku arcade räiskintä olis hyvä. Tällä hetkellä verkkoasemalla on jo UT ja Age Empires 2. Mutta Noihin alkaa jo kaikki olla kyllästyneitä... Itse olin myös pistänyt GTA 3sen mutta postin sen ku aattelin että siitä ehkä syntyy vähän kohua jos sen sinne laittaja selviää kun on kuiteski K-18 peli. Koulun koneista löytyy rautana: 2.60 ghz perus prossu, maailman halvin näyttis, win XP ja 512 Mb muistia. Ainakin nuo edellämainitsemani pelit ovat toimineet ihan hyvin ilman tökkimistä. Eli joku saman tasoinen peli olisi varmasti hyvä. Elikkä nyt pitäisi sitten keksiä hyvä tunnilla pelattava peli jonka pelaamiseen ei tarvitse CDtä...? Ehdotuksia plz!
Me ollaa koulussa mätkitty kynäriä lanissa joten se on yks kova vaihtoehto johon ei olla viellä 2 vuoden aikana kyllästytty ^^.
Soldatia me pleattiin joskus, ja cs:s, cs non-steam, wow.. kaikki hyvät pelit siis Kyllä siellä jotain muitaki oli mut ei muista
yksi parhaista on varmaan quake 3 arena. Toimii kaikissa koneissa ja on nopeatempoinen räiskintä peli. Ja kynärikin on ihan siedettävä vaihtoehto, paitsi siellä on sitten aina niitä muutamia jotka OwNaa 10-0 muita.
kyllä sähköpuolellakin pelataan, mut anyway hauskaa on kyllä pelata kynäriä silleen rennosti, hyvin kohoo yhteishenki =) myos wolfenstein enemy territory voi olla lanissa hyvä, muita nyt esim trackmania ( se ilmainen versio)
Quake 3 ja Paintball 2, näitä itse tullut mentyä koulun koneilla jotka vielä huonommat kun nuo. Ja sitten CS 1.6 LAN:issa.