Laittakaapa tänne kokemuksia. Ite mennyt aina WinRARrilla ja WinZIPillä, mutta oisko joku YKSI pätevä ohjelma, mikä pystyy ns. kaikkeen? Helppokäyttöisyydestä ja suomenkielisyydestä plussaa.
Kyllä se tällähetkellä WinRAR on ihan kärkipäässä. Aiemmin käytin WinACE:ea ja siihen oli kovat odotukset, sittemmin kehitystyö on polkenut paikoillaan, sääli.
Kyllähän nuo .zip tiedostot hoituu myös tolla winrarrilla. Jos sua kiinnostaa kokeilla jotain muuta ohjelmaa, niin 7-Zip on yksi yleispätevä ohjelma.
PowerArchiver kans "jokapaikan höylä" http://www.powerarchiver.com/ avaa zip,rar,7zip ja useita imagejakin.
Osaisiko joku neuvoa että miten voin purkaa Winrarilla yli 4 gigan asian? Tai voiko sen tehdä jollain muulla purkamisohjelmalla? Kiitos jo etukäteen =)
Viimeisin viesti ketjuun oli tullut yli 2 kuukautta sitten, joten minä en voinut sinne itse kirjoittaa, koska olen newbie. Ja siellä ei edes lukenut vastausta kysymukseen, joten toistan kysymykseni: Miten purkaa yli 4 gigan juttu?
onko kiintolevy ntfs vai Fat muodossa? Fat32 ei tue yli 4gb:n tiedostoja.. Varmaan kaikilla tässä topikissa mainituilla pakkaus ohjelmilla saa purettua isotkin paketut, kunhan ohjelma versio ei ole vanha.
Taitaa olla Fat muodossa, koska ei onnistu. Voiko sen jotenkin vaihtaa ntfs:ksi? Minulla on Winrarin uusin versio, olisiko ollut 3,81 Beta
Winrar ollut vuosikaudet käytössä. Aina välillä on tullut kokeiltu muitakin ohjelmia, mutta aina tulee palattua käyttämään winrarria.