1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

Mikä on vialla kun näyttö sammuu itsestään?

Viestiketju Tietokoneen näytöt -osiossa. Ketjun avasi anssi 10.03.2007.

  1. anssi

    anssi Regular member

    Liittynyt:
    20.01.2006
    Viestejä:
    226
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    En tiedä mille alueelle olisi pitänyt laittaa joten siirtäkää jos meni väärälle.

    Elikkä kun menen koneellani johonkin peliin viimeksi nytten oli Battlefield 2 ja sitten voin mennä ihan normaalisti jonkun aikaa kunnes yhtäkkiä näyttö menee pois päältä. Mistä tämä johtuu? Tämä on tapahtunut
    useita kertoja näyttö vai sammuu sillain kun koneen sammuttaa niin näyttöhän menee itsestään pois päältä ja sen "virta valo" alkaa vilkkua niin nyt tämä vain menee samanlailla vaikken sammuta konettani.
    Näyttö on 19" Samsung SyncMaster 913v eli tämä.
    Koneen tiedot on mun allekirjoituksessa...

    Löysin tuolta toisenki aiheen jossa jollakin muulla oli tapahtunut ihan sama ja huvikseni peli ja näyttökin olivat samoja näytön ohjain oli eri. Pelin asetuksista se tuskin on, koska peli on toiminut niillä
    asetuksilla vuoden alusta asti näyttö teki ekan kerran tämän 2 päivää sitten. Sama ongelma on tullut myös toisella pelillä joten eipähän taida olla syy pelissäkään. Itse epäilen, että syy on näytössä, mutta kertokai te ja miten moisen vian voisi korjata?

    Kiitos jo etukäteen.

    P.s. Olen lomalla viikon ja häippäsen kotoo joten en välttämättä pääse nettii vastaamaan, mutta tulen lukasemaan vastaukset kun tulen takaisin.
     
  2.  
  3. Threat

    Threat Active member

    Liittynyt:
    10.11.2004
    Viestejä:
    1,259
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    66
    Itsellä oli samanlainen ongelma uuden koneen kanssa vuosi sitten. Näyttö sammui BF2:ssa, mutta tosin äänet ja peli jäi pyörimään. En jäänyt ongelmaa ratkomaan vaan lähetin koneen asiakaspalautuksena takaisin.

    Kannattaa koettaa kuitenkin päivittää nuo näytönohjaimen ajurit. Ei auttanut itsellä aikoinaan mutta saattaa auttaa sinulla.
     
  4. anssi

    anssi Regular member

    Liittynyt:
    20.01.2006
    Viestejä:
    226
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Eipä taida auttaa kun ajurit on päivitetty viimeksi noin kuukausi sitten.
     
  5. Threat

    Threat Active member

    Liittynyt:
    10.11.2004
    Viestejä:
    1,259
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    66
    Oletko kokeillut noita windowsin yhteensopivuustiloja sen BF2.exe:n ominaisuuksista?

    Emolevyn ajureita kannattaa myös kokeilla päivittää uudempiin.
     
  6. anssi

    anssi Regular member

    Liittynyt:
    20.01.2006
    Viestejä:
    226
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Sain sen itse toimimaan näytön ohjain taisi olla huonosti kun sitä painelin porttiin niin alkoin näyttö taas toimimaan.
     

Jaa tämä sivu