Mikä on vialla, kone ei käynnisty?

Viestiketju PC:n rautaan liittyvä keskustelu -osiossa. Ketjun avasi era_mur 31.12.2007.

1. era_mur

era_mur Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Minä huomasin ettei koneeni käynnisty kun yritin käynnistää sitä sen jälkeen kun poistin dvd aseman koneesta. Jos yritän painaa virta nappia kone ei tee mitään ainoastaa nytkäyttää prossun tuuletinta ei muuta ja sen vain kun olen ottanut powerista virrat pois ja pistäny takaisin. Mikä avuksi?

2.  
  3. era_mur

era_mur Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Anteeksi en huomannut aikaisempaa aihetta asiasta.

4. mavaan24

mavaan24 Guest

olen törmännyt samaan ongelmaan vanhojen koneiden kanssa. kannattaa varmistaa että latta kaapeli on oikeinpäin, emolevyn liitännässä ide1 paikassa ja punainen juova emon merkiin päin.kiintolevyllä punainen juova virtaan päin eli virta liittimeen päin ja kannattaa kokeilla jumpata kiintolevy masteriksi,cable select tai poistaa jumpperi kokoneen olen huomannut että jotkut biosit käsittelee jumpperit eri tavoin ja möys latta kaapelin liitännät että onko levy latta kaapelin päässä vai keskellä. näin kävin minulla kun laitoin kiintolevyn 400 penaan jumppaus master siirsin levyn 233 penaan niin ei kone käynnistynyt otin jumpperin konaan pois ja toimi mutta yritin laittaa cd rommia 233 samaan aikaan kun laitoin cd ei taas käynnitynyt ja taas piti jumpata kiintolevy uusiksi

5. era_mur

era_mur Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    En saanut konettani käynnistymään siitä huolimatta, että kokeilin eri kohtaan pistää jumppereita ja muita neuvoja noudattaen. Voisiko poweri olla rikki alkaa pikku hiljaa käymään se entistä enemmän mielessä.

6. era_mur

era_mur Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Sain koneen toimimaan pistämällä sen dvd aseman takasin koneesee vaikkei se edes ollut masteri vaan slave.

Jaa tämä sivu