vielä on aikaa miettiä vastausta! itse yritän kunnioittaa muita ihmisiä ja ymmärtää heitä paremmin. toki kunnioitan nytkin, mutta aina voin parantaa kaikkia osaalueita. voisin käsitellä asiaa laajemminkin mutta siinä oli lupaukseni lyhyesti. olisi mukava kuulla mitä te lupailette kun vuosi kohta vaihtuu....
Sama lupaus, mikä toissakin vuonna. Lupaan, etten tee lupauksia ensi vuodelle. Ja kautta äitini siveellisyyden, minkä minä lupaan, sen minä vannon tekeväni!
Tuollaisia nyt on ihan turha mennä lupailemaan, kun ei pidä kuitenkaan Tammikuussa tulee varmaan maisteltua eniten... En tiedä onko se sitten tuo vuoden kylmin ja synkin aika, mikä saa innostumaan.
Eih pär..ele tänä vuonna lipsahti toi tipaton kesäkuun lopulle asti. Jospa lupais olla olematta tipatta yli kuukauden pituisia jaksoja.
[bold] Vähemmän aikaa koneella ja enemmän perheen parissa. [/bold] Varma merkki että vietän liikaa aika koneella kun pian 2v poika käy sanomassa "kone kii" ja ainakun hän tulee huoneeseen laittaa ensimmäisenä koneen päälle.
Lupaan hemmotella itseltäni tajun kankaalle^^ No ei lupaan(oikeasti), että olen paljon kiltimpi kaikkille, tai sitten en...
Arvelin vähän lupailla itelleni semmosta, että yrittäsin saaha joka kuu vähintäänkin neljäkymppii säästötilille, että sais konetta vähän paranneltua jossain vaiheessa. Muita asioita on ihan turha luppailla, kun ei niitä jaksa kuitenkaan pitää. :ö
yritän saaha tarpeeks opintopisteitä, että sais opintuen takaisin...muuten sosiaalihuolto kutsuu pitemmän päälle.
tjaa. tipaton tammikuu absolutistille mikään haaste ole Lupaanpa että opettelen vähintään yhden ohjelmointikielen ensi vuonna. On ollut miltei tapana rikkoa näitä uudenvuodenlupauksia mutta kai sitä aina yrittää voi?
Virtuaali avaruudessa: aD Addict tittle sehän on iha "must" Muutahan ei voi paljastaa kun se ei toteudu sitten jos vanhaan taruun uskomista.
Vähentää vatsaa ja tietokoneen pariassa istumista. Tehdä kaikkea muuta kuin syödä & istua koneen ääressä.