http://forums.afterdawn.com/thread_view.cfm/310918 aikaisemmin aloitin ketjun tuolla. asia perustuu ihan mielenkiintoon eli haluuni tietää mitä ihmiset pelkäävät. vaikka vihaankin galluppeja ( tehtyäni niitä joskus liikaa ) niin pohjaton uteliaisuus ajaa nyt tekemään sellaisen. itse pelkään eniten köyhyyttä ja toisaalta miksi maailma tulee muokkautumaan. lyhyesti : mitä te pelkäätte ?
Läheisten kuolemaa. Sepä se taitaa olla pahin pelko, vaikka se joskus onkin edessä... Saa nähdä mihin suuntaan tämä menee, kun luin vähän tota enkku puolen viestiketjua, niin näytti aika leikisi menevän, ainakin alussa.
Kaippa se on tilanteet, joissa ei itse voi tehdä oikein mitään. Eli oma vakava sairastuminen tai läheisten sairastuminen/kuolema.
Naapurin Pirkkoa heh kyllä se todellinen pelko on nuo sodat ja kuolema yms.. joskus kyl tulevaisuuskin pelottaa
Djmusun kanssa samalla linjalla + -KRP -Äiti Siin on poijaat pahimmat pelot.. KRP ihan vaan sen takia etten oo vielä ehtiny cryptaan kovoa. Mutsi taas kun ärähtää ni heikommalla valahtaa lämminpatonki puntiin.
Pahimmasta en tiedä, mutta korkeat paikat eivät miellytä. Eli älkää odottako näkevänne minua seisomassa käsilläni 20 m korkean lipputangon nokassa