Mikä olis hyvä kortti, jolla ottaa VHS kuvaa koneelle?

Viestiketju Yleistä keskustelua digitaalisesta videosta -osiossa. Ketjun avasi lepa82 03.01.2003.

1. lepa82

lepa82 Guest

Onko ehdotuksia?

Nytten on vain kortti jossa on TV-out.

Mikä ohjelma on hyvä tuossa VHS-->kovo kopioinnissa?

2.  
  3. co22

co22 Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Jos raha ei ole ongelma ni hommaa Pinnacle Studio Deluxe (~500e). mukana tulee tuommoinen Blue/Breakout Box josta löytyy kaikki tarpeelliset liitännät In/Out... lisäksi saat myös ammatilais-tason videoeditointi softan...
    Itse olen pistänyt jo melkein kaikki vanhat vhs:t divx:iksi kovolle. Ja mikä parasta; kaikki onnistuu vain parilla napin painalluksella.

4. Tomcat

Tomcat Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Mulla on All-In-Wonder Radeon 8500DV, ja alkuvaikeuksien jälkeen olen ollut tyytyväinen. Mukana tuli kaukosäädin, kohtalaisen hyvät ohjelmat ja "FireWire" portti löytyy myös (DV-IN/OUT). Soundblaster Liven kanssa eivät löytäneet yhteistä säveltä, joten live lähti vaihtoon.

Eihän tämmönen ole tietenkään ton Pinnaclen tasonen varmaankaan, mutta samassa kortissa on myös suhteellisen laadukas näytönohjain myös, niin voi myös pelata. Tässä on myös erillinen boksi, josta löytyy Analogiset Audio-Video IN/OUT, sekä SPDIF Out(AC-3 DVD:stä Atin omalla softalla) ja DV-IN/OUT (FireWire).

Softana tuli mukana Ulead Video Studio 5.0, jolla kyllä saa jonkinlaista editointia tehtyä, en ole hirveästi sitä käyttäny.

Myös ajastimella toimiva kaappaus (Digital VCR), Teksti-TV ja TV-on-Demand (Ajan siirtäminen, eli tv-ohjelman voi laittaa pausella ja jatkaa kun taas itselle sopii.)

Kortista varmaan tulee myös, tai voi ollá jo olemassa 9000-sarjan uutuus.

Jaa tämä sivu