Mikä näytönohjain olisi hyvä koneelleni? joku millä voisi pelata pelejä ettei kaikki olisi low asetuksilla Pelit: L4D, CS:S, AoE3? AGP-Väylään HP D530 CMT > Linkki koneeni sivuille Intel Pentium IV 2.8 GHz SAPPHIRE ATI Radeon 9250 Maxtor 80Gt Seagate160Gt 1Gt sdram Win XP Pro SP3 Virtalähde hp:n oma 250wattinen en tiedä pystyykö vaihtamaan johonkin muuhun kun HP
Tuo on kyllä niin vanhaa rautaa ylejään että kannattaa harkita säästämistä uuteen koneeseen. Mutta jos tuossa on ainoot pelit mitä pelaat niin sitten Ati Radeon HD3850 AGP, mutta tarvii varmaa paremman powerin. Mittaapa se emolevy, pitää saada selko onko kyseessä ATX vai mATX koppa.
Sinäkö otat vastuun kun toi poweri kosahtaa lopulta? Noi Hp powerit antaa huimat 10a 12v linjaan ja koska toi poweri ei ole uusi niin sekään ei auta asiaa. 3850 vaatii myös lisä virta piuhan eikä se turhaan siellä ole. Itse en tuota korttia laitaisi koneeseen jossa vanhahko 250w hp poweri
Fujitsu Siemensin paketti koneessa toi pyöri monta kk 250w paskalla ongelmitta.Mutta kannattaahan se vaihtaa jos on mahdollista.
Juu varmaan mutta edelleen kaikki powerit on yksilöitä enkä itse ainakaan suosittele 250w powerin käyttöä tuolle näytönohjaimelle En ainakaan itse ottaisi minkäänlaista vastuuta sanomalla että toimii varmasti Mutta topikin aloittaja saa itse tehdä oman päätöksen hänenhän se kone on ja itse olen tuonut jo kantani esiin, joillakin varmasti toimii joillakin ehkä ei