Mikä näistä kaikista olisi se"oikea"?

Viestiketju Muuta keskustelua kotiteatterista -osiossa. Ketjun avasi Garbon 03.04.2007.

  1. Garbon

    Garbon Guest

    Tervehdys.

    Olen tässä yrittänyt löytää oikeaa 42" taulutelkkaria kaapelitalouteen hintaluokaltaan 1500-2000€, Mikä tuntuukin olevan varsin ongelmallista.
    Olen Aika noviisi tässä kyseisessä asiassa ja toivosinkin, että saisin viisaammilta ja kokemuksia omaavilta apua.
    Saako tolla hinnilla kunnollista tauluteeveetä? digitv:tä en etsi, kun ei tunnu olevan kaapeli sellaisia, tai en ole löytänyt.
    Innolla odotan teidän viisaampien ehdotuksi... Kiitos.
     
  2.  
  3. arcanix

    arcanix Active member

    Liittynyt:
    17.10.2004
    Viestejä:
    2,914
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    66
    Tuohon hintaan löytyy kyllä runsaasti vaihtoehtoja. Esimerkiksi tämä LG:n full-hd telkku:
    http://www.verkkokauppa.com/popups/prodinfo.php?id=11876

    Ja jos tuo 42" ei ole aivan kiveen hakattu, niin tällainen finnsatin 40" lcd löytyy, jossa on antenni-, kaapeli- ja sateliittidigivastaanotin. Eli kätsy peli joka toimii kaikissa verkoissa ja yhdellä kapulalla. Olen virittänyt noita finnsatin telkkuja kymmenisen kappaletta, ja voin kyllä suositella. Ja tuo taitaa tällä hetkellä ainoa markkinoilla oleva telkku, josta löytyy tuo kaapelisovitin. Kesän tienoilla on muiltakin valmistajilta tulossa, myös pelkkiä dvb-c telkkuja.

     

Jaa tämä sivu