Koneeni käynnistyy resoluutiolla 640*480 ja 16 värisenä. Kun vaihdan resot ja värit ja uudelleenkäynnistän koneen niin resot ja värit eivät muutu. Olen tarkistanut koneen F-Securella ja minulla on modeemissa palomuuri. Mikä mättää?
ei resoluution/värimäärän muutoksen jälkeen tarvitse käynnistää konetta uudestaan. paina työpöydällä oikea hiiri ja ominaisuudet, viimeinen välilehti ja katso että siinä todellakin lukee nvidia jotain. EDIT: katso vielä laitehallinnasta ettei display adapter kohdassa ole nvidia:n päällä keltaista huutomerkkiä.
koitappa ladata nvidia:n sivuilta uudet ajurit ja asennat ne. http://www.nvidia.com/content/drivers/drivers.asp
Oletko asentanut koneelle jotain, jonka jälkeen kyseinen onkelma ilmaantui? Mikä käyttöjärjestelmä sinulla on?
"Oletko asentanut koneelle jotain, jonka jälkeen kyseinen onkelma ilmaantui? Mikä käyttöjärjestelmä sinulla on?" En muista, win 98se.
Tätä ei oo kukaan vielä keksiny kysyy, eikä varmaan johdu ees tästä, mut koitetaan Painathan säätäessäsi asetuksia "Käytä" eikä vaan "Ok"?
Mulla oli tuon kaltainen ongelma kerran. Näytönohjaimen ajurit piti asentaa uudestaa ennen kuin pääsin eroon tuosta.
mistä löytys ohjelma millä päivittää cd-r aseman siten että tunnistaa 100min/900mb cd-r levyt riittääkö pelkkä päivitys vai täytyykö vaihtaa poltto ohjelma nero 5 käytös avusta kiitos etukäteen 8) hain ton firmwaren mut ei tunnista siltikään
Kyllä mulla ainakin cd asema tunnistaa kiltisti 100/900 levyt. Varmaan kannattaa käydä valmistajan sivuilta kattoo oisko tullu firmware päivityksiä tai eti googlella: "cd aseman malli firmware".