Olen ostamassa ekää läppäriäni ja valinnan vaikeus on iskenyt. Kone ei saa olla Acer ja FS hieman arveluttaa. Näitä olen vähän miettinyt: FS Amilo XA 2528-11P Fujitsu Siemens Xa 2528 Fujitsu Siemens Pa 2548 Löytyvät http://www.hobbyhall.fi/ HP, Pavilion dv6732 LG E500 t5450 200gb Mikä olisi paras? Vai olisko joku vielä parempi? Alle 900e ja osamaksulla pitää voida maksaa. Tulee opiskeluun, netin selaukseen ja palaamiseen. En tiedä koneista paljoakaan, mitä nyt ulkonäköön ja muistin määrään kiinnitän huomiota Olisin halunnut Macbookin, mutta edullisin ei kelpaa pienen näytön takia ja suurempi näyttöisiin ei ole varaa Kiitos!
Itsellä fujitsu siemens ollu 1,5v ja olen ollu tosi tyytyväinen. Kaksi ensimmäistä vaihtoehtoa ihan pätevän oloisia, kahdessa seuraavassa näytönohjain on huono (ei riitä pelaamiseen), viimeistä vaihtoehtoa en päässyt katsomaan. Pelaamiseen tarkoitetut kannettavat ovat aika paljon kalliimpia mitä ihan peruskäytön koneet. Tuolla 8600gs-näyttiksellä jo hiukan jotain pelailee mutta parempi vaihtoehto olisi 8600gt jos jonkun koneen löydät mikä muuten mahtuisi haluamiisi spekseihin.