Mikä kajari+subi sarja...?

Viestiketju Yleistä keskustelua digitaalisesta musiikista -osiossa. Ketjun avasi KRUUS 09.08.2006.

1. KRUUS

KRUUS Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Olen ostamassa tälläistä valmis pakettia ja tarvitsisin vähän apua kun on 3 vaihtoehto ja jonkun pitäisi tulla noista minulle nyt en hae ulkonäkö vaan enemminkin siihen musiikinkuunteluun parhaiten sopivaa yhdistelmää. elikkäs tässä vaihtoehdot-
    http://www.digicomp.fi/product_info.php?products_id=896
    http://www.jimmspc-store.fi/index.php?page=products&action=productdetails&id=51000000AA273
    http://www.logitech.com/index.cfm/products/details/FI/EN,CRID=2177,CONTENTID=9486
    Muistakaa tärkeintä ei ulkonäkö vaan sen sopivuus musiikin kanssa meinasin ekan ostaa ton logitechin mut sitten tuli jostain korviini sellainen juttu että se ei sopisi oikein kunnolla musiikin kuunteluun kuulemma särisee välillä joten niillä kellä on näitä yhdistelmä paketteja kertoisitteko mielipiteenne tästä että mikä on paras paketti sellaiselle joka kuuntelee musaa 24/7. (pahoittelen pisteiden puuttumista mutta en jaksanu laittaa niitä...:) )

2.  
  3. jusunakki

jusunakki Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    46
    Mitä järkee ostaa musiikin kuunteluun 5.1 sarjaa?

4. KRUUS

KRUUS Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    No siks siinä olikin se yks 2.1 ykkönen mut olis kiva tietää että kun kattelen myös elokuvii että mitä ostaa...? ja mikä soi parhaiten...?

5. jusunakki

jusunakki Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    46
    Kaikki noista soi surkeasti, ja tollainen halpissuppari vaan pilaa musiikin. IMHO

6. KRUUS

KRUUS Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Niinpä niin eli täältä sitä apua ei ainakaan saa kaverilla on toi creativen 2.1 nen ja hyvin se mielestäni soi ja ei se subikaan mikään p-aska olekyllä sen sai soimaan pari katua alspäin hyvin..ja kyllä se säää hyvät bassot aikaan... niih ja kaiken lisäksi pyysin apua sellaisilta kellä on juuri noita sarjoja....ja tarkoitushan ei ollut kaataa seiniä vaan saada vähän hyvää bassoa musiikkiin....

Viimeksi muokattu: 09.08.2006
  7. jusunakki

jusunakki Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    46
    No se oli vain mun mielipide. Että jos kuuntelee musiikkia 24/7 niin ei kannattais ostaa mitään maitopurkkeja kaiuttimiksi, ja subbariksi lootaa joka kumisee eikä pysy musiikin tahdissa. Sellatteesta nimenomaan EI saa kunnollista bassoa, vaan jonkin sortin epäpuhdasta korkeaa amispassoa, joka kyllä kuuluu ja häirittee naapureita, mutta häiritsee yhtälailla itse kuuntelijaa.

8. KRUUS

KRUUS Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    ai amis bassoa no sit se sopii mullle hyvin kun amiksen ekalle vasta menossa....:D ja kun mun budjetti ei oo kun joku 450 e

Jaa tämä sivu