Mikä ihme on vikana?

Viestiketju PC:n rautaan liittyvä keskustelu -osiossa. Ketjun avasi Arakorni 16.10.2005.

1. Arakorni

Arakorni Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Eli tässä taistelin viruksia ja spywareja yms vastaan.. Poistelin rekisteristä omasta mielestä juuri näitä "paska" hommeleita. Sitten siinä oli joku 5 spyware ohjelmaa apuna ja rekisterinmuokkaus kaluja..

Nyt sitten tuntuis, että homma ois selvä, kun ei f-securekaan valita enää, eikä mikään spywaren tunnistus ohjelma. Kuitenkin on käynyt jotenkin hassusti, kun en pysty saamaan työpöytääni siihen tilaan, että pystyisin itse laittamaan kuvakkeet, niinkuin haluan. Eikä ole ainoa ongelma, vaan myöskään ohjelmat joita minulla on päällä, niin ei piilottaessa/pienentäessä näy siellä alhaalla palkissa......

2.  
  3. Limasika

Limasika Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    46
    Olet tainnut poistella rekisteristä jotain tärkeämpiäkin tiedostoja :) Itse alkaisin jo harkitsemaan windowsin uudelleenasentamista niin korjautuu varmasti kaikki ongelmat.

4. Arakorni

Arakorni Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Damn.. just tuota en haluaisi tehdä, koska kotona 230km päässä kaikki ajuri cd:t :S Mutta ei kait ole muuta vaihtoehtoa?

5. Limasika

Limasika Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    46
    Emolevyn ajureitahan ei tarvitse uudelleen asentaa ja näyttiksen yms. ajurit saa näppärästi netistä, tulee vielä päivitettyä nekin samalla uusimpaan versioon ;)

6. FORWARD

FORWARD Active member

Kiitokset:
    18
    Pisteet:
    68
    Eipä siinä oikein muutakaan voi...:(

7. ande

ande Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Mitenkäs olisi järjestelmän palautus. Pitäisi toimia, mutta joudut aloittamaan pöpöjen poiston alusta.

8. FORWARD

FORWARD Active member

Kiitokset:
    18
    Pisteet:
    68
    Jos se vain on käytössä...tosin itse olen aina joutunut asentamaan uudelleen useimmat ohjelmat koneeseen sen jälkeen ja silloinhan se on sama kuin uudelleenasennus...mitä hyötyä siitä siis on?:/

9. wipe2000

wipe2000 Senior member

Kiitokset:
    5
    Pisteet:
    118
    Jos pöpöt on saatu pois, niin XP korjausasennus voi riittää. Eli asennusvaiheessa valitaan asennus samalle osiolle kuin vanha (ei siis mennä recovery consoleen) ja siellä R:llä pääsee tekemään korjausasennuksen vanhan päälle.

10. Arakorni

Arakorni Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    järjestelmän palautus ei onnannu.. tuli vaan tyhjä valkonen ikkuna :>
    eli tarvihen nyt kuitenkin sen windowsin asennus cd:n.. :D

11. FORWARD

FORWARD Active member

Kiitokset:
    18