Joo elikkäs voisko joku kertoo mulle millee saan selville mikä emolevy mulla on? Kun oon ladannu MBM 5:den ja tarttis saada selville. edit: juu kiitos kiitos...nyt tuli vaan sellanen onglema et tätä emolevyä ei oo siin listas ku on MBM 5:des..mutta ei se mitään
Ilmaisella EVEREST Home Edition -laitediagnosiikkaohjelmalla saat tietoa koneestasi. Ohjelma kerää tietokoneen laitteistosta hyvin yksityiskohtaisia tietoja, jotka voidaan tallentaa tai raportoida eri tavoilla. Mukana on myös muistin nopeustestiohjelma. Ohjelman kaupallisissa versioissa (EVEREST Ultimate Edition sekä EVEREST Corporate Edition) on lisää testiohjelmia sekä paljon muita lisäominaisuuksia. Ilmainen EVEREST Home Edition-ohjelma löytyy tuolta: http://www.lavalys.com/products.php?lang=en HUOM! Tällä kirjoitushetkellä ei tuolla ollut Home Edition -versiota saatavilla mutta EVEREST Ultimate Edition - sekä EVEREST Corporate Edition versioista on saatavilla Trial-versiot. Siellä näkyy olevan nyt uudet 2.50 -versiot, aikaisemmin oli versio 2.20.