Mikä biisi Isku Mogadishuun -elokuvan menuvalikossa?

Viestiketju Keskustelua elokuvista -osiossa. Ketjun avasi BTR 09.06.2006.

1. BTR

BTR Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Onko jollakulla tiedossa mikä kipale ja kuka on esittäjä tuossa Isku Mogadishuun elokuvan alkuvalikossa. Leffan sound trackillä sitä ei ole.
    Kyseessä on noin parinkymmenen sekunnin pätkä joka tuossa valikkovaiheessa soi repeattina. Laulaja on nainen ja melodia on erittäin kauniin, mutta haluaisin jostain saada sen koko version. En tiedä mahtaisiko löytyä esittäjä/kappaleen nimi lopputeksteistä kun elokuva oli vuokralla, enkä haluaisi vuokrata leffaa uudestaan vain tarkistaakseni onko tieto mainittu teksteissä.

Kiitollinen olen jos joku tietää... elokuvatietokannasta en ainakaan tietoa keksinyt.

2.  
  3. samfin

samfin Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    46
    Viimeksi muokattu: 09.06.2006
  4. BTR

BTR Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Artikuloin ilmeisestikin jotenkin huonosti???

- "Leffan sound trackillä sitä ei ole."
    Minulla siis on tuo CD itselläni eikä kipaletta siitä löydy, joten tuo Hunger biisi ei kelpaa ratkaisuksi.

- "Laulaja on nainen ja melodia on erittäin kaunis."
    ja tarkennettakoon vielä, että muistaakseni nainen lähinnä hyräilee tms. eli ei ole sanoja.

- ja laitetaan vielä varmuuden vuoksi tämä - tuo kipale siis soi siinä vaiheessa kun elokuva loppuu ja kuva palaa takaisin menuvalikkoon. Mietin vain voisiko olla mahdollista, että leffaa aloitettaessa soisi eri kipale. Todennäköisesti sama soi myöskin alussa, mutta parempi olla vannomatta kun kaikki on kuitenkin mahdollista.

5. samfin

samfin Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    46
    Ahaa, sorry jos ymmärsin väärin. :) Täytyy tarkastaa kun kotio pääsee. Muistaakseni leffa pitäisi vielä löytyä, jos en ole hukannut sitä mihinkään. Palataan astialle, kun homma on tarkistettu.

6. BTR

BTR Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    No kovasti kiitoksia jos viitsit sen tehdä...

7. samfin

samfin Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    46
    Nonniin, nyt kuunneltu. Eli jos sitä nyt sit tarkoitit mikä soi siinä alkuvalikossa (soi lopussakin), missä valitaaan play movie ja sun muut, niin se on pieni pätkä tosta Gortoz a Ran mikäli sikäli kun mun korva antaa ymmärtää.:) Mulla on toi soundtracki koneella ja katsoin mitä tietoja winampista lähtee ja se kertoisi esittäjäksi Lisa Gerrad ja Albumi olisi joku Irvi. Kokeile jos jollakin noista tiedoista löytyy jotain. Tai sot jos tarkoitit loppu teksteissä olevaa biisiä, niin en ole varma laulaako siinä nainen vai mies. :) Mut siinä kuitenkin lauletaan ja ehkä jonkun verran hyräileekin. Ja se on Joe Stummer esittäjä ja biisin nimi Minstrel Boy (Film Version), näin sanoo mun winamp tosta. Toivottavasti nyt natsaa jompikumpi.

edit: luulen että se on toi jälkimmäinen mitä tarkoitit.

Viimeksi muokattu: 11.06.2006
  8. BTR

BTR Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Voi hyvä isä, suuresti pahoittelen kömmähdystäni... Olet aivan oikeassa ja kipale tosiaankin löytyy soundtrackiltä. On näköjään tuo musa iskenyt sen verran huonosti, että on mennyt ohi korvien. Gortoz a Ran siis oli tuo kipale mitä tarkoitin.

Hemmetti, kiitos vielä paljon ja anteeksi vaivan aiheuttaminen.

9. samfin

samfin Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    46
    Eipä mitään ja ollos hyvä. :)

Jaa tämä sivu