moi! wait while the connection has been established tuota on katsottu nyt pari päivää ja kaikki oma osaaminen/osamattomuus käytetty kone ei käynnisty vikasieto tilassa vaan sama vakoinen ruutu ilmestyy heti virheenkorjaus puoleltakaan ei pääse eteenpäin virhekoodi 0x0 komentokehoiteruutu aukeaa kun on aikansa renannut virheenkorjaustilaa"regedit,,,,,,,,,,,,winlogon kansiosta muuttanut shell tietueen arvon ja kehotteen explorer.exeseksi jopa kiukuspäissäni poistin koko kansion mutta siellähän se taas näyttäisi olevan samanlaisena formatointi ja uudelleen asennus ei ole vaihtoehto jäärä kun olen mielenkiinnolla odotan vastauksianne
rick juu kun vaan olisin tehnyt sellaisen, netissä näyttäisi olen tarjontaa mutta toimivaa ei ole vielä kohdalle osunut. hankinta listalla on, kärkipäässä nurmoosta google kyllä tarjoaa monenlaista ratkaisua jotka pääosin tarvitset vikasietotilaa ja sehä ei minulla toimi kun pöpö on nopeampi liikkeissään
Moi nurmoosta tuo agv oli varsin tehokas työkalu kiitos vinkistä, sillä pääsin alkuun se "sammutti" pöpön että sain koneen käynnistymään normaalisti vihu oli poistanut tehtävienhallinan käytöstä jonka sain palautettua http://www.kellys-korner-xp.com/regs_edits/taskmgrenable.reg malwarebytes perään joka poisti suurimmat käynnistys valikosta löytyi joitain outouksia joka vaati hieman rekisteriavainten muutoksia ja FRST64.exe hoiti loput kiitokset vaivaa nähneille