mielipiteet teräsbetonista

Viestiketju Vapaata keskustelua -osiossa. Ketjun avasi gigee 15.02.2006.

Viestiketjun tila:
Viestiketju on suljettu.
  1. gigee

gigee Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Kertokaa mielipiteet teräsbetonista

Viimeksi muokattu: 15.02.2006
  2.  
  3. xXx

xXx Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    jos tarkoitat sitä yhtyettä ? niin miksi luulet että kaikki sitä vihaisivat ? kerro sinä nyt ensin yksi järkevä syy miksi oletat että kaikki sitä vihaavat ? sana "kaikki" olisi ehkä parempi olla "jotkut" sillä en minä vihaa ketään, mitään! noin yleisesti en vihaa ketään ihmisrotua, maailmaa tms. miksi ihmeessä minä vihaisin jotain teräsbetonia? ja toisaalta ihmisellä on oikeus vihata mitä tahansa, jos koet että kaikki vihaavat teräsbetonia niin kerro miksi meidän pitäisi rakastaa sitä ?

4. gigee

gigee Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    no okei miks JOTKUT vihaavat teräsbetonii?

No täs tulee syy

*ediitti iski*

no ei toi mikää syy ollu :D en vaa viitti laittaa mitä teräsbetonin vieras kirjast välil löytyy

5. pkaksp

pkaksp Moderator Ylläpitäjä

Kiitokset:
    53
    Pisteet:
    128
    @gigee

Jätetään nuo teiniangsta kommentit sitten pois täältä. Jos ei osaa asiallisesti kommentoida viestejä, niin on parempi olla hiljaa.

6. Puntsi

Puntsi Active member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    66
    Noh noh..muistetaan ne säännöt!

Ja mitä viestiketjuun tulee niin jokaisella on oma mielipiteensä ja musiikkimakunsa joten näistä syistä kaikki ei välttämättä pidä kyseisestä yhtyeestä..

Edit: pkaksp nopsakampi..

7. gigee

gigee Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    jaaha jaaha! Mut mä vaan kysin sitä paitsi toi yks halus syyn!!! Ja te memberit menkää ettii viestei mun nimel ja menkää paikkaan nimeltä: miten teen simppelin pelin? ja laittakaa vastauksii kiitos :D

8. Chi

Chi Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Minä en vihaa, mutten pidäkään. Mustaavat metallin maineen kirkumisellaan ja pahinta on, että fanit luulevat kundien olevan tosissaan. Tämä siis vain minun mielipiteeni, joku on varmasti aivan eri mieltä...

9. mawdrgn

mawdrgn Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Ehkä tämän olisi voinut tehdä niin, että olisit gigee laittanut otsikoksi vaikka "Mitä mieltä bändistä Teräsbetoni?"
    Ja sitten siihen postaukseen kerrot ihan vähän bändistä, ja voit siinä samalla kysäistä tyyliin: "Tätä bändiä kohtaan on tullut hieman kritiikkiä, mitä mieltä te olette?" tai jotain tuollaista.

Varmasti asiallisempi topikki olisi tullut.

10. xXx

xXx Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    gigee: voit yhä muokata otsikkoa ja tekstiä. sinä itse päätät millainen topiikistasi syntyy.

11. gigee

gigee Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    parempi?

12. Jusef

Jusef Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Teräspetoni, [korkeaa kiljuntaa] hevisoturiit!

Ehkä itse bändi ei ole yhtä koominen kuin sen kuuntelija ryhmä, vaikka en haluasi leimata kaikkia teräsbetonin kuuntelijoita pelleiksi. Bändi on pelkkä vitsi ja he tietävät sen myös. So not jos jotkut diggaa ei se minua haittaa, itse en vaan voi sietää.

13. gigee

gigee Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    mä oon teräsbetoni fani aion hankkii seuraavan levyn mitä tulee

14. AnthraXfi

AnthraXfi Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    paskamaista kikkeli heviä.. ei tosiaankaan jaksa kuunnella... ISO vitsi koko bändi... se on minun mielipiteeni.

15. xmedia666

xmedia666 Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Mikähän bändistä tekee vitsin? Miksi yhtye on vitsi jos yrittää olla hieman omalaatuinen vai pitäisikö kaikkien olla samanlaisia? Onko yksi maailman kuuluisimmista yhtyeistä "Manowar" vitsi, kun yhtyeet ovat samaa tyyliäkin? Vai tekeekö se Teräsbetonista vitsin että jäsenet esiintyvät ilman paitaa, miksei sitten "Moonsorrow" jne. ole vitsejä?

Vaikkei yhtyeestä tykkää, niin mielestäni haukkumaan kannattaa alkaa vasta sitten kun tekee itse parempaa musiikkia ja paremmalla tyylillä.

ps. En ole itse Teräsbetonin fani, mutta heidän musiikissaan ei ole mitään vikaa ja sanoituksetkaan eivät ole huonoimmasta päästä

16. xXx

xXx Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    en ole itse mikään "fani" mutta pitää nostaa hattua kyseiselle yhtyeelle, heillä on omintakeinen tyyli ja sitä pitää kunnioittaa. koska he ovat suomessa ja laulavat suomeksi, niin tuskin he kovin pitkälle kaikenkaikkiaan etenevät. asiasta toiseen myös elvis oli aikanaan omintakeinen ja mihin hän ylsikään? no se ei liity tähän varsinaisesti, mutta nostan hattua teräsbetonille. tosin en kuuntele heidän musiikkia mutta se ei tee heistä sen huonompia mitä he ovat.

17. noobsteri

noobsteri Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    [bold]Täysin[/bold] samaa mieltä xmedia666:tosen kanssa :)
    Viisaasti puhuttu, veit jalat suustani.

18. Tonski

Tonski Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Ei sitä voi vakavissaan kuunnella. Aika pelleilyä, mutta huumorilla se kai pitää ottaakin. =)

19. Jusef

Jusef Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Kysyttiin mielipidettä, sen tein. Tosin ehkä hieman tylysti sanottu :D mutta kuten jo joku sanoi huumorilla se pitää ottaa. Ja ehkä se menee kaatokännissä baarissakin.

20. mika

mika Moderator Ylläpitäjä

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    116
    Ja jos ei gigee noi pelleilyt ja typerät kommentit ala loppumaan, niin vierailusi foorumilla jää lyhyeksi..sua on jo varoitettu ja varoitan uudelleen, viimeisen kerran.

edit: olihan vähän vanha ketju näköjään :p
    ..pikkuvikoja, tulipa hoidettua.

Viimeksi muokattu: 27.03.2006
Viestiketjun tila:
Viestiketju on suljettu.

Jaa tämä sivu