Olin kaverillani yötä, ja hän nukahti vähäksi aikaan keskellä yötä. Otin siinä sitten videoa kun hän nukkui. Nyt aamulla hän poisti sen. Mitä mielipiteitä tämä teissä herättää? Annoin hänelle 4 life bannit mun koneelle ja kännykkään.
öö mikäköhän on asian pöintti? kyl mä ainakin olisin hieman hiiltyny jos joku mun vehkeitä räplää nukkuessani.. eiköhän se ole täysin itekunkin asia mitä koneelleen tai sen sisällölle tekee? asentais vaikka wintousin uudestaan joka yö niin olis ainakin puhdas kone. niin jospa kaverisi ei pitänytkään imuttamastasi kamasta ollenkaan ja poisti sen takia sen?
Joo voisin kyllä ihmetellä pitkään jos kaveri kuvais mua nukkuessani, mutta kuka minä olen toisten perversioita arvostelemaan. Eiköhän asianomaisella ole oikeus vaatia kuvamateriaalin poistoa kun ei ole kysytty lupaa kuvata.
"asianomaisella ole oikeus vaatia kuvamateriaalin poistoa kun ei ole kysytty lupaa kuvata" juuri noin. pavun kärsään vetäny frendi vois vaikka syytteen paukauttaa moisesta 'fetissistäs'.
Täytyy sanoa, että repesin aika totaalisti En meinaan todellakaan kyllä ihmettele kaverisi reaktiota, koska vaikuttaa todellakin vähän fetissiltä. Jos kyseessä olisi normaali kaveriporukka örvellys niin tuskin siitä sentään olisi tänne topikkia väsätty...?
Ehhhh, mulla voisi kyllä kaverit vaihtua jos alkaisivat salaa yöllä kuvaamaan. Toisaalta en ole kyllä yökyläilyä harrastellut poikien kanssa koskaan
LoL =) Jokainen saa kiksinsä mistä haluaa.Tän pointti jäi mullekkin hieman aukinaiseksi vielä ^^ Yllätys vaan että hän poisti sen,niin minäkin tekisin sen,ainakin sen jälkeen kun olen nähnyt sen.
huomautin täs ketjus pm:stä ja pm:llä sigun koosta, kummallakin kerralla tais tulla joku kuva lisää?? aika tyhmää uhmata tahallaan modeja, vaikka säännöt allekirjotuksien rivien määräs on samat.. muistaakseni sulla / kremolla oli jo näitä sigun kans ongelmia aiemmin.. lisäks nää ketjut, mitä järkeä tässäkin on? 4. kerta bannittu, tällä kertaa _lopullisesti_ edit: ja tälläset pelleketjut sun yöllisistä kuvailuista voinee sulkea..