Sanotaanko että EI ainakaan Verkkokauppa.com: Eivät suostu myöntämään että ovat mulle polttavan DVD:n velkaa, vaikka olen maksanut. Kaikki muut kamat tuli ok paitsi toi asema. Oli puhe että laittaavat jälkitoimituksena. Sitten ei asemasta kuulunut mitään. Soitin ainakin kymmenen puhelua eikä kukaan tiedä mitään, eikä osaa sanoa mitään. Sitten lähetin meiliä ja kuinka ollakkaan; selvisi että joku oli mun aseman lunastanut Kuopiosta vaikka en edes asu siellä. Kuitit (kopiot) lähetin mutta eipä ole tähän päiväänkään mennessä mitään kuulunut. Nyt eivät ole vastanneet meileihinkään, eli taidanpa viedä asian kuluttajaasiamiehelle. EDIT: Joo, sori Offtopicci. Lukihäiriö iski.
Kaverillani kesti kerran 3 viikkoa että hänen tilaamansa HitMan2 peli tuli postilaatikkoon Muuten on aina toiminut hyvin..
Agent_007 antamasta linkistä haluasin kysyä.... Kun tuoteessa lukee [bold]delivered[/bold] niin tarkoittaako se myös suomen maata? eli ilman postikuluja?
http://www.playerone.fi/ on toiminut mielestäni hyvin, ei ikinä ongelmia...plussaa vielä selkeistä ja monipuolisista sivuista
Pitää paikkansa. Mutta ota huomioon että Play sijaitsee kanaalisaarilla (ts. verovapaalla alueella), joten varo ettei yksittäisen tuotteen hinta ole niin korkea että joudut verot maksamaan päälle. Tässä lisäohjetta aiheesta: http://www.tulli.fi/fi/03_Yksityish..._Tuonti_EUn_veroalueen_ulkopuolelta/index.jsp
toihan vaikutti ihan mukavalta paikalta.. mutta otsikosta vois antaa taas miinusta... säännöissäki on että ilma caps lock:ia...
importit www.lik-sang.com suomesta www.konsolinet.fi Niin ja kun menee tuotteen hinta yli 38€ (sis. postikulut) niin sitten paukahtaa verot päälle (dvd:t, pelit, musiikki). Eli vaikka tilaa yhden pelin, niin verot tulee silti. Paitsi jos se tulee 20€ arvoisena lahjana suomeen
[offtopic] @muxfolder: jos et pääse yrityksen kanssa yhteisymmärrykseen, niin ota yhteyttä kuluttaja-asiamieheen. Tarvittavat dokumentithan oot säilyttänyt. [/offtopic] Ja eikö se AnaKana pikkuhiljaa osaa sitä asiallista otsikkoa tehdä? Oon tästäkin jokusen kerran huomauttanut..en mä huvikseni niitä korjaile.
Itelläni on aina asiat sujuneet verkkokauppa.comissa. ei valittamista. Tosin, olen kyllä kuullut ongelmista, mutta itselle kun ei ole sattunut niin ei voi negaa antaa. Ja todellakin tuollainen asia kuluttaja-asiamiehelle.
Minulle verkkokauppa.com antoi ilmaista rahaa. Tilasin joskus 2001 kameran postiennakolla, mutta en kuitenkaan lunastanut kun tulin toisiin ajatuksiin. Sittemmin en ollut verkkokaupan tiliäni käyttänyt, olen tilannut aina ilman tiliä ja hakenut paikan päältä. No tässä joku aika sitten kirjauduin sisään ja huomasin, että minulle oli hyvitetty kamera postimaksuineen vaikka en siitä mitään maksanutkaan Eli mun mielestä kyllä ihan loistavaa palvelua ^_^
Pelit-Lehden jutun pohjilta sanoisin että EI AINAKAAN PUOLENKUUNPELIT! Kuulemma kesti 8 viikkoa että saivat rahat takaisin..
Tähän mennessä NetAnttila on ollut nopein ja luotettavin Olen jonkinverran tilaillut tavaraa eri paikoista ja kyllä nettikaupoissa on todella isoja eroja. Anttilaan jätin tilauksen perjantai-iltana, samana iltana verkkokauppa.com:iin. Anttilan paketti tuli seuraavana tiistaina verkkokaupan paketti kolmen viikon päästä. Eikä ole yksi tai kaksi kertaa kun on sama sattunut. Ja toisekseen, anttilasta on aina tullut juuri sitä mitä on tilannut ja virheet on korjattu todella nopeasti. Muilla nuo toimitusajat ja negatiivisen palautteen (jos sellaiseen on aihetta) käsittely kestää yllättävän pitkään minun mielestäni.
http://www.kitupiikki.net/ nopeat toimitus ajat kotiovelle asti (dpd), vaikka tulevatkin saksasta asti. ja sivuilla näkyvät hinnat sisältävät kuljetuksen. aluksi vähän jännitti tilata kun joutuu etukäteen laittamaan rahat tilille, mutta kyllä se paketti sieltä tuli 10 päivän sisään.. kysyttiinki näköjään pelikauppaa :/
Tota Pelit lehden juttuihin en oikee usko.. Se on "pettäny" Mut monta kertaa... [bold] Joten En ikinä usko Pelit lehteen[/bold]...