Mikä mahtaisi olla vikana kun laitoin mikrofonin kiinni ja aloitin puhekeskustelun niin kaverini ei kuule mitään, mutta minä kuulen sitä??? Minulla on kuulokkeet joissa on mikki samassa. Kaveri puhuu toisessa päässä niin ääni tulee koneen kajareista ei kuulokkeista??? Onkohan asennukset väärin vai eikö minulla ole äänikorttia??? Olen myös kokeillut työkalut ---> äänen ja videon määrittäminen ---> kaijuttiemien asennus ---> toista ääni (tulee koneen kajareista) ---> mikrofoni asennus (ei tapahdu mitään???) kun klikkaan hiirtä ruudun ulkopuolella niin sitten palkki nousee ylöspäin??? jos joku osaa neuvoa näin epämääräisestä tekstistä niin ois kiva
Jos käytössä on USB headset niin se on laitettu oletus äänilaitteeksi Windowsin asetuksista? en muista saiko Messenger:issä valita itse äänilähteen vai käyttikö se Windowsin oletus äänilaitetta aina.
Kuulokkeista ei kuulu mitään. Kaverin ääni kuulu koneen kajareista. Jos siirrän koneen takana olevia johtoja niin sitten saan kuuluun kuulokkeista, mutta koneen kajarit mykistyy.... Kyllä mikrofoni plugi on oikeassa paikassa jos sillä tarkoitetaan liitintä mikä tulee kuulokkeista koneeseen???
Eli siis koneen edessä on mikfooni ja kuuloke liitännät joissa tuo Headset on kiinni? Ja nämä liittimet ovat varmasti kytketty emolevyyn?
Liittimet on koneen takana ja en tiedä onko liitetty emo levyyn??? Windowsin asetuksista sain tehtyä jotain muutoksia, mutta en ole vielä päässyt kokeileen. ilm. kun tiedän jotain
Nyt toimii messengerin mikki !! iso kiitos agent 007 ja microbi vinkeistä. Windowsin asetuksista löyty ratkaisu.......meni vaan vähän aikaa, että löysi kyseiset asetukset.