Messengerin mikrofoni

Viestiketju Ajuri- ja softaongelmat -osiossa. Ketjun avasi Marja.H 28.01.2006.

1. Marja.H

Marja.H Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Mikä mahtaisi olla vikana kun laitoin mikrofonin kiinni ja aloitin puhekeskustelun niin kaverini ei kuule mitään, mutta minä kuulen sitä???
    Minulla on kuulokkeet joissa on mikki samassa. Kaveri puhuu toisessa päässä niin ääni tulee koneen kajareista ei kuulokkeista???
    Onkohan asennukset väärin vai eikö minulla ole äänikorttia???
    Olen myös kokeillut työkalut ---> äänen ja videon määrittäminen ---> kaijuttiemien asennus ---> toista ääni (tulee koneen kajareista) ---> mikrofoni asennus (ei tapahdu mitään???) kun klikkaan hiirtä ruudun ulkopuolella niin sitten palkki nousee ylöspäin???
    jos joku osaa neuvoa näin epämääräisestä tekstistä niin ois kiva :)

2.  
  3. Agent_007

Agent_007 Senior member

Kiitokset:
    124
    Pisteet:
    143
    Jos käytössä on USB headset niin se on laitettu oletus äänilaitteeksi Windowsin asetuksista?
    en muista saiko Messenger:issä valita itse äänilähteen vai käyttikö se Windowsin oletus äänilaitetta aina.

4. Marja.H

Marja.H Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Ei taida olla USB??? kyllä messengerissä saa jotain säätöjä tehtyä, mutta kun ei osaa???

5. microbi

microbi Active member

Kiitokset:
    1
    Pisteet:
    68
    kuuletko muuten äänet kuulokkeista? esim. musiikki jne.? Onko mikrofoni plugi oikeassa paikassa?

6. Marja.H

Marja.H Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Kuulokkeista ei kuulu mitään. Kaverin ääni kuulu koneen kajareista. Jos siirrän koneen takana olevia johtoja niin sitten saan kuuluun kuulokkeista, mutta koneen kajarit mykistyy....
    Kyllä mikrofoni plugi on oikeassa paikassa jos sillä tarkoitetaan liitintä mikä tulee kuulokkeista koneeseen???

7. Agent_007

Agent_007 Senior member

Kiitokset:
    124
    Pisteet:
    143
    Eli siis koneen edessä on mikfooni ja kuuloke liitännät joissa tuo Headset on kiinni?
    Ja nämä liittimet ovat varmasti kytketty emolevyyn?

8. Marja.H

Marja.H Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Liittimet on koneen takana ja en tiedä onko liitetty emo levyyn???
    Windowsin asetuksista sain tehtyä jotain muutoksia, mutta en ole vielä päässyt kokeileen. ilm. kun tiedän jotain

9. Marja.H

Marja.H Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Nyt toimii messengerin mikki :)!! iso kiitos agent 007 ja microbi vinkeistä.
    Windowsin asetuksista löyty ratkaisu.......meni vaan vähän aikaa, että löysi kyseiset asetukset.

Jaa tämä sivu