1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

Messenger2

Viestiketju Windows -ongelmat -osiossa. Ketjun avasi yomannain 03.07.2004.

  1. yomannain

    yomannain Member

    Liittynyt:
    07.02.2002
    Viestejä:
    72
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Tänään avasin koneen ja wintoosa avasi popupin, jossa mainostettiin Messenger2 1.0 versioo. Ilmeisesti 'Release Candidate' -versioita on ollu jo jonkun aikaa saatavilla, mutta tämä 1.0 olisi kai(?) jo aika vakaa ja hyvä ja muuta. Onko jollakulla jo jonkunlaisia kokemuksia softasta? Kannattaako mun vaihtaa vanhan Messenger1:n uusin versio tohon Messenger2:een?
     
  2.  
  3. kaller

    kaller Regular member

    Liittynyt:
    12.05.2004
    Viestejä:
    485
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    mieletäni yleensä kannattaa kaikki ohjelmat aina vaihtaa uudempaan. mutta on tietysti joitain tapauksia missä originaali versio on parempi. käytät siis windows messengeriÄ?

    itse olen käyttänyt msn messengeri jonka olen todennut paremmaksi.

    suosittelen siirtymistä msn messengeriin.
     
  4. yomannain

    yomannain Member

    Liittynyt:
    07.02.2002
    Viestejä:
    72
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Siis kyllä itsekin olen nimenomaan tuota msn messengeriä käyttänyt. Ja se on nimenooman msn messengerin uusi upgrade, josta puhuin. Koska msn messenger2 ei vaatinut 1-version poistoa, kokeilin sitä; en suosittele.
    Itse käytän edelleen Winamp 2.91, koska se on mielestäni parempi kuin Nullsoftin uudet viritelmät, ja tässä tuntuu olevan edessä vähän samanlainen tapaus. Tuo uusi messenger on kyllä (yllättävän) kevyt, mutta käyttöliittymä on täysin perseestä ja parannukset ovat lähinnä pari ominaisuutta, joilla ei tee mitään.. lisäksi ohjelmaa joutuu kustomoimaan runsaasti, jotta sen saa tarkistamaan sähköpostit - MSN messenger1:ssä helppoa kuin heinänteko. Ehkäpä katson kuukauden päästä, josko olisi ohjelmaan tullut päivitystä.

    Edit: vanha messenger plus-laajennuksella tuntuu tuon 2:n jälkeen samalta kun ottaa luistimet pois ja laittaa tennarit jalkaan
    _X_X_X_X_X_[small]sisällä on in, ulkona on under
    ja saksofoni on vähän niinkuin mikrofoni[/small]
     
    Viimeksi muokattu: 03.07.2004
  5. kaller

    kaller Regular member

    Liittynyt:
    12.05.2004
    Viestejä:
    485
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    juu olen täysin samaa mieltä tuon winamp asian kanssa. olisikohan ollut joku "winamp 5" jossa on "helpommin" käytettävissä online tv...täysin sekainen..se perus winamppi on paras.

    suhteeellisen monissa ohjelmissa helppokäyttöisyys heikkenee päivitysten myötä...ainakin mielestäni.
     

Jaa tämä sivu