Olen "mesenger-jäsen" ja ongelmani on että ohjelma ei hyväksy salasanani vaikka se on oikein kirjoitettuna. Olen jopa rekisteröytynyt uudestaan mutta se ei auta. Toinen ongelma on se että ohjelma myös ilmoittaa että internet yhteyttä ei voida luoda... vakka käytän nettiä päivittäin ongelmitta! Olen myös muokannut asetuksia mutta se ei auta. APUAAAA!!!
Se on just loggausvaiheessa kuin tämä ongelma ilmenee. Eli kuin kirjoitan salasanan ja painan "OK" niin kone ilmoittaa että salasana on väärä tai että yhteys internettiin ei voida muodostaa vaikka se muuten toimii erinomaisesti. Koko Messingerjuttu on minulle uutta, sain inetliittymän 2 viikkoa sitten jolloin myös rekisteröin Messengerin käyttäjäksi. Eli tämä ei ole aikaisemminkään toiminut. Tuntuu siltä että asetuksissa olisi jotain ongelmia, en tiedä...
Minulla on käytössä versio 6.2, olen rekisteröytynyt kahdesti, olen vaihtanut salasanani mutta mikään ei auta. Lähetin MSN Messinger-palvelulle "virheilmoituksen" jonka ne käsittelee arkisin. Odotan vastausta sieltä ja voin kertoa asiasta lisää sitten tällä palstalla. Kyllä tämä tästä...