Hei. Eli sellaista oli, että minne kaikkialle messenger-keskusteluni voivat tallentua? Asetuksissani ei ole kytkettynä "säilytä automaattisesti viestihistoria"-systeemiä. Tietääkseni ne kuitenkin jonnekin tallentuvat. Olisi kiva jos joku valistaisi hieman.
No eikö mihinkään logeihin tmv? Edes väliaikaisesti? Kun niitä on kuitenkin käyty lukemassa.. En ymmärrä..
Kaikkihan on mahdollista.. Koneellesi voi olla esim piilotettu Messengersnoop ohjelma...joka säilöö keskustelut myöhempää tarkastelua varten.... näitä Ohjelmia on itseasiassa parikin ja ne saa vielä kätevästi prosesseihin piilotettua.... Jos epäilet jotakin tällaista...voit varmista asian näppäinyhdistelmällä ctrl+alt+del ja sieltä prosessit... Jos Viittauksia useampaan messenger/MSNmessengersysteemiin löytyy...niin laitas prosessien nimet tänne....
No tämännimisiä, mm. msnmsgr.exe Npfmsg2.exe msmsgs.exe Mut en minä noista mitään tiedä, millainen nimi... Kaikenlaista. Minkä nimisiä niitä on sitten? Kiitos vastauksista.
Jos oikein vainoharhaisia ollaan, niin pystyyhän noita keskusteluja kaappaamaan. Mesestä en tarkemmin osaa sanoa, kun ei ole ikinä tullut käytettyä. Prosesseista saat hyvin infoa, kun laitat prosessin nimen googleen hakuun.
Juu ei nuo ole vaarallisia vaan ihan normaaleita messenger prosesseja Parissa koneessa joita olen korjannut on todellakin ollut näitä vakoilusoftia ...(nimiä en sano koska minusta se on äärimmäistä yksityisyyden loukkaamista). Syyksi on yleensä paljastunut avio/avopuolison mustasukkaisuus tms...... Google auttaa todellakin prosessien tunnistamisessa....Jos jotakin tällaista epäilee....
Kiitos tiedoista. Avopuoliso nimenomaan on keskusteluja lukenut. En käsitä miten. Ilmeisesti mitään vakoiluohjelmaa koneella kuitenkaan ei ole. Tai sitten en vaan osaa.
Mikäli se messenger tallentaa niitä keskustelulokeja vaikka se asetus ei ole päällä niin se tekeepi uuden kansion (tais olla nimeltään "MSN messengerin lokitiedostot") Omat Tiedostot kansioon, sieltä vaan poistamaan jos on jotain hazardia materiaalia niissä.
Moikka taas. Tutkailin tätä asiaa ja keskustelut tallentuvat osittain vastaanotettuihin tiedostoihin muistioon MsnMsgr. Ja tätä ei voi mitenkään poistaa ilmeisesti? Kun yrittää poistaa, sanoo että lähdetiedosto on käytössä tj. Sitten kun Messengerin sulkee, asia ei muutu mitenkään. Eli enkö saa sitä mitenkään poistettua?
Kokeile poistaa niitä vikasietotilassa. Sinne pääsee painamalla F8 käynnistyksen yhteydessä ja valitsemalla valikosta vikasietotila.
procexpnt niminen ohjelma näkee mikä sitä tiedostoa käyttää ja sitten sen voi sulkea. Tämän avulla ei tarvitse mennä vikasietotilaan ollenkaan.
tai sitten vaan vaihdat ohjelmaa ite oon siirtyny jo msn messengeristä avarammille vesille. Trilliania käytän ja oon tyytyväine ollu. ei mitään mainoksia jne ja on kaikki saman ohjelman alla.
Joo, tällainen asetus oli päällä: "Tallenna palvelinyhteyksien loki yhteysongelmien selvittämisen helpottamiseksi." Sinne oli osia keskusteluista jäänyt. Nyt asetus on pois, eikä mielestäni koneelle enää mitään tietoja jää. Kiitos kaikille.