Juttelimme kaverin kanssa messenger 7.0-versiolla ja yhtäkkiä kesken jutustelun tuli ilmoitus, joka kehoitti meitä pitämään keskustelun asiallisena.Asiallista se olikin, mutta valvooko joku msn:n palvelimella messengerin käyttäjiä ja näkee yksityiset keskustelut? Jos niin on, eikös se ole vähän laitonta? Mulla ainakin meni mielenkiinto koko paskaa softaa kohtaan, enkä aio enää sitä käyttää milloinkaan. Onko jollain muulle käynyt näin?
Kumma juttu, onneksi Zone Labs on tehnyt ohjelman jolla voi salata mese keskusteluja. http://www.zonelabs.com/store/content/catalog/products/sku_list_ims.jsp Ohjelma toimii aineskin Yahoon ja msn:n messengerien kanssa. Pitääkin heti ite asentaa, ettei bill lue mun juttuja.
Siis tä?!? Mihin se ilmoitus niinku tarkalleen tuli.. sähköpostiin vai ruudulle? Sehän nyt on aivan yks hailee mitä siinä meses puhutaan.. oli se sit asiallista tai ei. Ettei sua nyt vain ois joku kusettanu pahemman kerran?
Kylläpäs taisi joku kusettaa oikein kunnolla teitä...vaikea uskoa että Mikkisoftaa kiinnostais mitä ihmiset löpisee...vaikka suunnittelisitte Bill Gatesin murhaamista. Ja jos ne "kuuntelee" niin en usko että ne lähettäis viestejä.
Sehän rikkoisi ykstyisyydensuojaa. On tietenkin mahdollista, että kyseinen [bold]BETA[/bold]versio sisältää joitain vanhemmille suunnattuja suunnitelupöydällä olevia ominaisuuksia.
Tuohon ruutuun se teksti tosiaan tuli, en tiedä kusettiko joku vai mikä on homman nimi. Voihan se olla joku tän beta-version bugi, mistä näistä tietää. Alkoi vaan vituttaa ja ajattelin kysäistä onko jollekin muulle käynyt samoin. Täytyy varmuuden vuoksi käydä tuolla zonelabsin sivulla lataamassa tuo ohjelma.
Minkäslainen ilmoitus sinulle tuli, voitko kertoa vähän tarkemmin? Olis kiva tietää enemmän, ettei olis joku filteri päällä joka heittää ilmoituksen jonkin tietyn sanan perusteella tai vastaavaa?
Muistaakseni siellä Optionsseissa on kohta missä saa päättää antaako MSN:n seurata sun mesen toimintaa
Vainoharhaisille, löytyy versiot ainakin MSN Messengerille sekä ICQ:lle: http://www.secway.fr/products/simplite_msn/home.php?PARAM=us,ie
Mulle tuli kanssa ilmoitus ku kaverin kanssa jutusteltiin messengerissä(7) jossa moitittiin keskustelun asiallisuutta vaikka itse en kyllä pitänyt keskustelua todellakaan epäasiallisena. "Onko tämä palsta kuitenkaan oikea paikka keskustella näistä aiheista.Näillekin keskusteluille löytyy oikeampi linkki. Tällä menolla tälle linkille syntyy tosi "härdelli" johon kirjoitetan mitä milloinkin mieleen juolahtaa. Sinne päin valitettavasti ollaan jo menossa ja asialliset aiheet,keskustelijat ja asiantuntijat eivät viitsi enää kirjoitella." Mistähän voisi johtua??Bugiko?
Törkeää.... nimittäin törkeää kusetusta!! Ei mese oo mikään palsta ja siellä edelleenkin saa kyl puhua aivan mistä huvittaa. Mut jos joku tosiaan luulee et joku microsoftilla vahtii ja valvoo mitä kirjoittelette ni laittakaa foliohattu taas päähän ja lopettakaa se mesen käyttö. Miettikää nyt järjen kans tätä asiaa ja panikoikaa sit...
Siis joo...? Tuossa mun lainaukses käytin tätä tekstiä jonka tämä [bold]mainboar[/bold] oli ilmeisesti saanut ruudulle...? Ja tekstissä minkä kirjoitin ni tarkotin et jos tuollaisia viestejä ruudulle pompsahtaa ni tuskin kannattaa huolissaan olla kun tuossa tekstissä puhutaan ikäänkuin forumista.... ja mesehän ei ole sinnepäinkään... Mikä siinä niin jäi epäselväks?
osetuksissa on semmonen juttu missä kysytään että "salli micrisoftin kerätä tietoa nimettömästi, miten käytän msn messengeriä"
Lue koko ketju ensin... Eli ne kerää tietoa miten käytät meseä mutta ei ne sun viestien sisältöä seuraa eikä niillä oo mitään oikeuksia kommentoida sun viestien sisältöön vaikka ne sen selville saiski.. Messenger ei ole julkinen keskustelu jossa on säännöt vaan tiettyjen henkilöiden yksityiskeskustelua jossa sana on vapaa... ;D