Niin eli kun rupeen juttelemaan jollekkin niin mese toimii iha normaalisti ja sillee mut jos siihe keskusteluu tulee joku parin minuutin tauko niin yhtäkkii siel toises pääs ei enää saada mun viestejä mutta itse saan muiden viestit. Sitten jos kirjautuu uudestaan sisään niin homma toimii taas mutta haluaisin tietää miten tuon vian saa pois vai saako ollenkaan?
oli sama ongelma. jos käytössä f-secure 2005 niin vika on siinä. laitoin f-securen tukeen palomuurilokia niin sanoivat että ongelma korjaantuu kun asennan ohjelman uusimman version jassa ongelma ratkaistu johon sain linkin. nyt toimii msn 7 mutta 7.5 tekee samaa ettei lähetä viestejä. kai siinä securessa sit vielä jotain vikaa. mut 7 versio alkoi toimia.
Joo mulla on tuo f-secure 2005. Kai se pitää sitten asentaa. Eli laitan sinne mailia niin tulee linkki jolla sen voi ladata. Vai onko tiedosto jossain yleisessä levityksessä securen sivuilla?
bittorrentti päällä sättäillessä? mulla oli sama ongelma, en saanu lähetttyä viestejä tai ne tuli vähän ajan päästä kaikki pötkönä vastaanottajalle enkä voinnu vastaanottaa viestejä. Syy siihen on kun azureus vie kaiken kaistan
kyseinen secure oli oem versio sain linkin siihen tuesta ja latasin sillä tuskin löytyy suoraan sivuilta. 7 versio alkoi toimia siten, mutta 7.5 tosiaan alkoi jumia taas joten poistin koko securen ja tilalle ilmaiset kerio ja avast niin alkoi toimia myös uusin versio ja on kevyemmätkin softat.
en usko. yritin etsiä asetuksista jotain mutta en keksinyt mitä enää voisi säätää. bugi on softassa sulkee yhteyden jotenkin ja tukikin myönsi ongelman.