Eli kun yritän messengerillä lähettää jotain, ei tiedoston vastaanottaja näe että yritän jotain lähettää eikä siis pysty tehdä mitään. Sitten kun joku yrittää lähettää minulle jotain messenger sanoo että tiedosto saattaa olla vaarrallinen ja siinä ei sitten voi valita mitään eli tiedostoa ei voi ladata. Mikä mahtaa olla ongelma? Onko muilla ollut samoja ongelmia. Vastaanottaminen toimii joskus A-Patchin avulla mutta haluaisin ettei tarvitsisi säätää sen kanssa. Kaikilla muilla ystävilläni se toimii.
Tuota 7.0 versiota on kuulemma jollain tapaa käsitelty niin et näiden tiettyjen tiedostojen (kuten mp3 ja avi) lähettäminen ei onnistu... näitä mikkisoftan kivoja juttuja. En toki varma tästä oo mut oon vain kuullu et ei kellään oo oikein toiminu toi homma näiden tiedostojen kohdal.
Voi että on typerää! Mikä helvetin järki siinä taas on! En pysty vastaanottaa keikkabiisejäni! STNA! Microsoft on iha perseestä!
messpatchillä hoituu.. http://www.mess.be/pafiledb/pafiledb.php?action=file&id=621 tai "File Extension Unblocker" http://www.mess.be/pafiledb/pafiledb.php?action=file&id=620 EDIT: Näköjään noi linkit ei toimi suoraan.. ni etsikää sieltä mess.be sivulta: "Mess Patch 7.0.0777" tai "File Extension Unblocker"
paskan marjat... tuohan on taas täyttä paskaa. pystyy 7 versiolla lähettää avia ja mp3 sekä kaikkee muutakin sontaa
Lisäyksenä noihin että ainakin .exe- päätteiset tiedostot pitää vaikka zipiksi laittaa että mese hyväksyy. Upnp- ominaisuus pitää olla natillisessa adsl-motukassa tuettuna että tiedostonsiirrot, videoneuvottelut ym toimii.
Oliskos voinut käydä niin, että asennuksessa olisi tapahtunut jotain kummaa? Ainakaan mulle ei oo käynyt niin, etteikö pystyisi lähettämään tai vastaanottamaan tiedostoja. Tähän mennessä kaikki AVI:sta MP3:een on siirtynyt suuntaan ja toiseen ongelmitta... Koitas asentaa mese uudestaan jos se auttais?
Kummasta patchista puhut? Minusta ainakin toi file extension blocker tartti uudestaa tehä aina. Oon nyt koulus pitää kattoo sitte himas.
no en oo sitä kokeillut.. mut tossa mess patchissa on myös toi extension block remover. ja se on mun tietääkseni "pysyvä" asetus
mulla ihan sama onkelma..ei voi lähettää eikä vastaanottaa mitää.. miten saisin korjattuu.. asentanu oon uudestaa mut ei..