Messenger 7.0 ja 6.2 yhteensopivuus ongelma?

Viestiketju Ajuri- ja softaongelmat -osiossa. Ketjun avasi Sean_ 08.05.2005.

1. Sean_

Sean_ Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Eli itselläni on tuo 7.0 ja broidilla on 6.2. Kumpikaan ei siis käytä muuten tuota ohjelmaa kuin pari kertaa kuukaudessa, että näkee ja voi jutella sen muksujen kanssa.

Ongelma on se, että kun esim. minä olen hyväksynyt videoneuvottelun(siis sekä kuva että ääni) niin mulla näkyy kuva, mutta ääntä ei kuulu. broidilla taas näkyy välillä kuva ja ääni ja välillä taas pelkästään ääni kuuluu. Toistaiseksi ollaan tuo ääni puoli hoidettu Skypellä.

Eikö noidenkin pitäs olla ns. yhteensopivat? Broidi kun ei meinaa hakee tota 7.0 versiota.

2.  
  3. pkaksp

pkaksp Moderator Ylläpitäjä

Kiitokset:
    53
    Pisteet:
    128
    Mikä palomuuri käytössä? Itel oli hieman ongelmia saada puhekeskustelu toimimaan kun palomuurina Sygate. Palomuurin asetuksissa oli kyllä messenger sallittuna mutta silti se blokkasi äänen....

4. inkognito

inkognito Guest

jaa miksei päivitä seiskaan? Uusimassa versiossa 7.0.0813 just tuli jotain parannuksia äänikeskustelun luotettavuuteen.

5. Sean_

Sean_ Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Itselläni on F-Secure 2005 ja tietysti sen palomuuri. Täytyy sanoa, että se päivittää ton vanhan version jos sit vaikka lähtis toimimaan.

6. iec

iec Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Ehkä joku ei halua päivittää 7.0 versioon, sillä siinä on muistaakseni rajoitettu millaisia filejä voi vaihtaa. 6.2:lla onnistuu vaikka 1 gigan tiedostot. Korjatkaa jos olen väärässä, mutta muistaakseni 7-versiossa oli jotain tällaisia rajoituksia. Taisi olla niin, että sillä ei juuri lähetetä vaikkapa .avi-muodossa olevia kotivideoita.

Enpä ole muuten koskaan käyttänyt messengeriä puhumiseen. Aina oon käyttäny Skypeä kun se toimii niin hyvin.

-iec

7. inkognito

inkognito Guest

Uusimassa versiossa rajoituksia on vähän kevennetty.. Ja mess patchilla ne saa kokonaan pois, kuten myös mainokset ja itselle tarpeettomat napit.

http://www.mess.be

Jaa tämä sivu