sain tällaisen sähköpostiviestin: Marraskuun ekasta päivästä lähtien meidän pitää alkaa maksaa mesen ja e-mailin käytöstä, ellemme lähetä tätä viestiä vähintään 18 kontaktilistamme ihmisille. Tämä ei ole vitsi ja jos ette usko minua menkää itse katsomaan sivuille(www.msn.com). Kun olette lähettäneet tämän viestin vähintään 18 kontaktille, mese ukkosi muuttuu siniseksi. Otin selvää että pitääkö tuo paikkaansa ja käväisin msn.fi:n sivuilla, enkä löytänyt asiasta mitään informaatiota. Eli pitääkö moinen paikkaansa vai onko jollain taas ollut kivaa päästä mainostamaan meseä?
Nykypäivän silmäänvilausta... heh heh Tervetuloa 2000-luvulle Virus88. Oletkos kuullut asiasta spammi tai roskaposti?
Heh talvi on tulossa ja ilmat kylmenee, eli se meseukko muuttuu pian jokatapauksessa siniseksi Huhaata koko ketjukirje, ethänvain häiriköinyt kavereitasi jakelemalla sitä eteenpäin.
Mulle tuli tuota 10:neltä eri kaverilta ;< arvatkaa ottiko päästä huutaa jokaselle että ei pidä paikkaansa.
no on sitä roskapostista kuultu ei hätää mä en ole ikinä lähettäny kiertokirjeitä eteenpäin oli kysymys vaikka suomen räjäyttämisestä
Täyttä skeidaa. Eihän tästä ole kuin pari viikkoa niin oli ihan samanlainen juttu. Ja kaikki hyväuskoiset mesen jokapäiväiset käyttäjät menevät ihan shokkkiin.
Tuo on pelkkää p*ska puhetta.. ei kannata uskoa! Melkein yhtä hyvä kuin se varoitus että jos lisäs Seppo Taalasmaan messengeriin niin sai viruksen ja se lähetti ittensä kaikille