Heippa! Mulla on semmonen ongelma johon en muualta ole löytäny ratkaisua, joten ajattelin täältä sitä kysellä. Eli minulla oli aluksi messenger 7.5 joka toimi hyvin. Sitten tuli tämä uusi, live messenger, jonka asensin ja kaikki toimi jonkun aikaa hyvin(muutaman kuukauden). Sitten yhtäkkiä kone alko kaatuileen aina kun aukasin tämän liven, puolen minuutin sisällä kirjautumisesta messengeriin koko kone käynnisteli itseään uudestaan. Ja uudelleen käynnistymisen jälkee tuli ilmoitus että järjestelmä on palautunut vakavasta virheestä tms.(en kunnolla muista enään). Vaihdoin sitten takas tuohon 7.5 ja kaikki toiminut hyvin, ei tuota käynnistymis ongelmaa. Joten, kertokaa missä se vika on? Onko vika mun koneessa vai tossa livessä? Ja oisko jotain ratkaisua jollain tuohon ongelmaan tiedossa? Koneeni on noin 3vuotta vanha. Ongelma ei ole suuri, mutta mua häirittee se syy! Joten kertokaa jos tiedätte jotain kiitän.
Oletko poistanut uuden mesen kunnolla ja asentanut uudelleen ? Tarkista esim.rekisteri poiston jälkeen onko jäänyt jotain. Jos se kerran toimi kunnolla muutaman kuukauden on jotain mennyt siinä vituralleen.