1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

Memberiksi?

Viestiketju Palautetta ylläpidolle -osiossa. Ketjun avasi urnin 01.04.2005.

  1. urnin

    urnin Regular member

    Liittynyt:
    30.01.2005
    Viestejä:
    326
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Mistäs hyvästä tulee "member" tunnus/title/arvo?
    Alko kiinnostaa ku minullekki sellanen tuli :)
     
  2.  
  3. pkaksp

    pkaksp Moderator Ylläpitäjä

    Liittynyt:
    11.01.2005
    Viestejä:
    12,231
    Kiitokset:
    53
    Pisteet:
    128
  4. NeFer

    NeFer Active member

    Liittynyt:
    19.07.2002
    Viestejä:
    1,601
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    66
    Viimeksi muokattu: 01.04.2005
  5. _JoPo_

    _JoPo_ Member

    Liittynyt:
    27.07.2003
    Viestejä:
    29
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Olisi mukava saada "I hate titles"-titteli, kun dRD:lläkin on semmonen.
     
  6. urnin

    urnin Regular member

    Liittynyt:
    30.01.2005
    Viestejä:
    326
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Hieman "viiveellä" tuli muuten toi minunki member "arvo", tai ainakaan en ole aikaisemmin huomannut sellaista ja kuitenkin yli 170 viestiä oon näpytelly. :)
     
  7. dRD

    dRD I hate titles Ylläpitäjä

    Liittynyt:
    10.06.1999
    Viestejä:
    8,312
    Kiitokset:
    191
    Pisteet:
    143
    Tittelit ovat IMO täysin merkityksettömiä ja ne ovat täällä käytössä ainoastaan vuosia kestäneen käyttäjiltä tulleen "vinkumisen" johdosta :) Statuksia päivitetään skriptillä, joka ajetaan kun se muistetaan ajaa, pääsääntöisesti noin kerran kuukaudessa, joskus vähän useammin, joskus vähän harvemmin.

    Ja "I hate titles"-tittelin -- tai ihan minkä tahansa muun -- voi hankkia itselleen helposti. PM:ää minulle ja hyvä tarjous AfterDawn Oy:n osakekannasta, niin asia on sillä pihvi ;-)
     
    Viimeksi muokattu: 01.04.2005
  8. Shadows13

    Shadows13 Regular member

    Liittynyt:
    12.04.2005
    Viestejä:
    713
    Kiitokset:
    1
    Pisteet:
    28
    Miten ku mä oon newbie ja mä katoin LISTA KESKUSTELUIDEN VIESTEISTÄ
    ni mä olin lähettänyt 50 viestiä
     
    Viimeksi muokattu: 19.05.2005
  9. NeFer

    NeFer Active member

    Liittynyt:
    19.07.2002
    Viestejä:
    1,601
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    66
    kuten dRD kirjoitti:

    "Statuksia päivitetään skriptillä, joka ajetaan kun se muistetaan ajaa, pääsääntöisesti noin kerran kuukaudessa, joskus vähän useammin, joskus vähän harvemmin."

    johtuisko tuosta...?
     
  10. Ezzet

    Ezzet Regular member

    Liittynyt:
    25.02.2005
    Viestejä:
    866
    Kiitokset:
    1
    Pisteet:
    28
    Parempi olisi, kun statuksen tilalla olisi viestien määrä :D Aluksi luulin, että statuksella oli jonkinlainen "laadullinen" merkitys mutta valitettavasti näin ei ollutkaan.
    Todelliset [bold]auttajat ja tietäjät :D[/bold] ansaitsisivat nuo "arvomerkit".
     
  11. dRD

    dRD I hate titles Ylläpitäjä

    Liittynyt:
    10.06.1999
    Viestejä:
    8,312
    Kiitokset:
    191
    Pisteet:
    143
    Ezzet: Viestimäärien näytöstä on käyty englanninkielisellä puolella keskustelua ihan viime viikkoina ja yhteenvetona on se, että emme halua forumeiden käytön muodostuvan tulospohjaiseksi urheilulajiksi. Ja koska käyttäjiä on sivuillamme noin 350000kpl, on käsin "huippujen" löytäminen noin 1.1 miljoonan viestin seasta hieman työläs prosessi..
     
  12. Ezzet

    Ezzet Regular member

    Liittynyt:
    25.02.2005
    Viestejä:
    866
    Kiitokset:
    1
    Pisteet:
    28
    dRD - ymmärrän hyvin tuon ongelman "laajuuden" ja tuo edellinen viestini oli tuollainen ilmaan heitetty ajatus vain! Mutta tuntuu kuitenkin siltä, että nuo tittelit merkitsevät jotain - siis newbie ja member - onhan siinä "mentaalinen" ero, kun neuvoa kysytään :D

    Mutta titteleistä huolimatta olen aina hyvää, asiantuntevaa apua ja neuvoja tältä foorumilta saanut!!!
     
    Viimeksi muokattu: 19.05.2005
  13. gerbiili

    gerbiili Active member

    Liittynyt:
    07.08.2004
    Viestejä:
    1,848
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    66
    Onhan sillä laadullista merkitystä. Enpä muista kuin kerran törmänneeni senior memberiin, joka alkoi lievästi sanoen häröillä. Ja memberistä ylöspäin pystyy vastaamaan vanhoihin (oisiko ollut yli 45 päivää) ketjuihin, mikäli siihen tarvetta tuntee..
     
  14. pkaksp

    pkaksp Moderator Ylläpitäjä

    Liittynyt:
    11.01.2005
    Viestejä:
    12,231
    Kiitokset:
    53
    Pisteet:
    128
    Oon täysin saamaa mieltä! Kyllä se vain niin on että vakijäsenet tietää kuinka täällä käyttäydytään jne. Tyhmään kysymykseen voi tietysti saada tyhmän vastauksen mutta siitä saa syyttää vain ja ainoastaan itseään.

    (eli vois monesti miettiä jo valmiiksi että kuinka kysymyksen esittää niin että sen muutkin ymmärtäisivät)
     
  15. PJKuona

    PJKuona Regular member

    Liittynyt:
    05.09.2001
    Viestejä:
    658
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Tarkoittanet Dude84:sta. Oli sen verran mielenkiintoinen tapaus, että jäi mieleeni. Kaveri "keräsi" itselleen Senior memberin tittelin kommenteillaan jotka olivat suunnilleen tätä luokkaa:

    "Pakkasin leffan 2100 ja 2800 mb kokoina mutta miksi 2800:ssa bitrate ei ollut yhtään 2100:sta parempi??"

    Sama tyyppi oli riehunut muillakin foorumeilla ja saanut banaania. Jos joku sitten sanoi poikkinaisen sanan hänen viesteistään, alkoi yksityisviestejä sadella joissa esitettiin vaikka minkänäköisiä vaatimuksia. Itsekin sain yhden tälläisen yksityisviestin häneltä.
     
  16. gerbiili

    gerbiili Active member

    Liittynyt:
    07.08.2004
    Viestejä:
    1,848
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    66
    Juuri kyseistä henkilöä tarkoitin. En vaan kehannut mainita nikkiä, ajattelin että "vanhat" patut muistaa kaverin. Muistan kun lueskelin niitä muitten foorumeitten kommentointeja häneltä, niin kyllä riitti naureskelemista sinä iltana..
    Mutta, muihin en ole törmännyt. Ainahan on kavereita, joiden pääasiallinen tarkoitus on trollailla tai ärsyttää, mutta aika nopeasti täällä karsiutuvat pois.
     

Jaa tämä sivu