mistähän johtuu ko yritän käynnistää need for speed undergroundia nii ruutu pimenee jo hetkeks mut sit palaaki takas windowsiin eikä käynnistykkään? muilla peleillä ei tee sitä. kotona taas porukat osti uuen koneen nii siinä sama juttu vähä aikaa sitte ja nyt ei mitkään pelit toimi.
sit semmosta vielä et siinä kotikoneessa ei ollu loppujen lopuks toiminu oikeen mikään peli nii ne vei sen huoltoon ko oli takuuta jäljellä nii sit taas toimi kaikki!mut vähän aikaa kulu (n.1kk)ja taas pikkuhiljaa lakkas pelit toimimasta.et omalla koneella tekee nyt vasta ekaa kertaa
käynnistä/start->suorita/run->dxdiag ja katso valittaako se mitään, aja myös sieltä ne video testit läpi.
"Dxdiag has detected that there may have been a broblem accessing Directinput the last time this program was used. Would you like to bypass Directinput this time?" tollanen teksi tulee ja jos laittaa et ei ohita tällä kertaa sitä nii sit vaan tulee ilmotus et ohjelma on suorittanu laittoman toiminnon plaaplaa ja jos kyllä nii sit aukee ihan normaalisti mut siellä input kohassa ei oo mitään...directx 9.0c on asennettu mut teki saman ihan 9.0:lla. mitäs pitäs oikein tehä?
oon koittanu päivittää mut sama juttu. mikä p**** siinä on?! voisko olla joku bugi? mun mielestä luin joskus täältä sellasta...
asensin uuestaan dx9.0c:n ja nyt ko käynnistää sen nii tulee teksti "käsky osoitteessa "0x77f58267" viittasi muistiin osoitteessa "0x00000078". Muisti ei voi olla "read". lopeta ohjelma napsauttamalla OK." pitäsköhän asentaa windows uuestaan tai jotain...
Kaverilla oli sama homma ja se johtu siitä että näyttis ei tukenu peliä. Kato jos valmistajan kotisivuilta löytyy mitään päivitystä... jos ei niin p*ska mäiha.
Mul oli vähän samantapainen ongelma Hitman 2:ssa Mut mun kone ei enään menny windowssiin ku se peli oli ekan kerran tilenny.. No sain sen sit palautettua ja luin Hitmannin manuaalista että kyse saattaa olla pelkästä äänestä! Sain sen sit lopulta toimimaan. Siis kannattaa lukee se readme läpi huolella jos siellä olis jotain tippejä..