MegaUpload - Ongelma lataamisessa

Viestiketju Vapaata keskustelua -osiossa. Ketjun avasi Fenta 22.01.2007.

1. Fenta

Fenta Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    MegaUploadista lataaminen ei onnistu. Eilen sain ladattua päivällä ihan hyvin, mutta sitten tuli jokin ongelma. (Ei latausrajan ylitys.)

Minulle sanottiin, että leikkimällä IP osoitteen kanssa voi huijata latausrajoitusta, joten pitihän minun sitä kokeilla. Eli tein Suorita -> ipconfig/flushdns -> ipconfig/release -> ipconfig/renew. Tuo oli vain dynamic IP:n käyttäjille, enkä minä edes taida kuulua heihin... (Niin, typerää.)

Juuri tätä ennen MU toimi hyvin, mutta tuon leikkimisen jälkeen en enää saa ladattua.

Klikkaan MU linkkiä, kirjoitan kirjainkoodin ja odotan odotusajan (ilmaiskäyttäjä). Kun varsinainen latauslinkki ilmestyy painan sitä ja se muuttuu "Lataus on käynnissä" mutta muuta ei tapahdu. Ennen tässä kohtaa tuli minne haluan tallentaa-laatikko, mutta ei nyt. MU-sivu vaan lataa aikansa, kunnes menee aikakatkaisuun (tai vastaavaan) eikä anna minulle tiedostoa.
    ---
    Mitään ideaa missä mättää? Mahdollista, että tuo typerä IP:llä leikkiminen teki tämän?

Eilen ja tänään olet monta kertaa yrittänyt ladata MU:sta; ei muutosta.

2.  
  3. bscd

bscd Active member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    66
  4. Fenta

Fenta Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Eip. Homma tökkäisi jo ennemmin, ja tuo on hoidettu jo. ;)

Sama vika on sekä Tuliketulla että IE:llä. (IE nyt sukkaa aina, ettei siinä mitään uutta.) :S

Viimeksi muokattu: 23.01.2007
  5. Fenta

Fenta Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Huomasin juuri, että sama ongelma on TurboUploadin kanssa. MU poissaolo ei haittaa, mutta TurboUploadille on käyttöä.

Ideoita kaivataan.

Jaa tämä sivu