Megasky 580 ei toimi XP 64:llä

Viestiketju Ajuri- ja softaongelmat -osiossa. Ketjun avasi Raattis 05.03.2007.

1. Raattis

Raattis Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Mulla on kone, jossa on XP 64 käyttis. Kun yritän asentaa Megasky 580 USB TV-kortin ajureita, asennusohjelma väittää, että laite ei ole kiinni koneessa. Windows kumminkin havaitsee laitteen. Laite toimii ongelmitta toisessa koneessa, jossa on tavallinen 32-bittinen XP.

Onko mitään tehtävissä?

EDIT: Iski kummallinen ajatus... Miksi mulla ees on 64-bittinen käyttis... Ja vielä XP, kun siinä ei oo ees mitään uutuuden hienoutta. Ei tavalliselle tallaajalle tunnu olevan käyttiksen 64-bittisyydestä kuin haittaa. Ja eivätkös 64-bittisyydestä hyötyvät ohjelmat kykene hyötymään 64-bittisyydestä ilman 64-bittistä käyttistä? Näin mulle on kerrottu. Sen lisäksi vain harvat 32-bittiset ohjelmat (ja vielä harvemmat ajurit) toimivat täysin ongelmitta, ja jo sen takia, että käyttis ei ole se yleisin, harmittavan moni ohjelma ei suostu edes asentumaan.

Taitaa lähtee tää käyttis vaihtoon nyt.

Viimeksi muokattu: 05.03.2007
  2.  
  3. Agent_007

Agent_007 Senior member

Kiitokset:
    124
    Pisteet:
    143
    Ilman 64-bittistä käyttistä ei oikein pääse nauttimaan 64-bittisyyden eduista (ainut "oikea" etu on mahdollisuus käyttää suurempaa muistimäärää).
    Eli 32-bittiset Windowsit ovat parempia tavalliselle sukankuluttajalle vielä hyvän tovin.

Jaa tämä sivu