1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

Mega Sky 580: parempi antenni? + katselusofta ongelma

Viestiketju Keskustelua PC:n digikorteista -osiossa. Ketjun avasi microbi 25.04.2006.

  1. microbi

    microbi Active member

    Liittynyt:
    23.02.2005
    Viestejä:
    1,374
    Kiitokset:
    1
    Pisteet:
    68
    Elikkä - sain tuon digikortin lahjaksi, joten pitihän se saada toimimaankin. Ja toimihan se - jotenkin....

    1. Signaali on hanurista (~30%)...asun espoossa ja jostain(?) lukenut, että täällä pitäisi olla ok signaali. Taitavat nuo ympäröivät kerrostalot haitata tuota signaalia.
    => mikä on hyvä ulkoinen antenni? Monia "arvosteluja" lukenut mm.dvdplaza jne., mutta aika käyttäjäkohtaisia ovat kokemukset olleet? Eli toiminut joku jollain ja heti perään toinen haukkuu saman antennin...

    2. Katseluohjelma. Presto! toimii ihan jees, mutta ProgDVB on mielestäni mukavampi => se vain tilttaa KOKO koneen n. 30 min jälkeen - tulee legendaarinen "Blue Screen Of Death" ja se sit siitä...kone buuttaa + tekee scandiskin. Testasin DVBviewer (vai oliko DVDviewer?) softaa..öö...sillä en edes löytänyt asemia :D Ja siihen sentään löysin "hyvät" suomenkieliset ohjeet. Tuon ongelma oli ehkä, että minulla ei ollut Pro versiota (enkä monien mainitsemaa BETA-versiota mistään löytänyt).

    ELI:
    - Ulkoinen digiantenni, suosituksia&kokemuksia?
    - "Tilttaako" ProgDVB muillakin? Käyttis on XP Pro Ja onko muita hyviä katseluohjelmia joita voisi käyttää?

    Tällä hetkellä olen lähinnä onnellinen, että en itse ostanut tätä Mega Sky 580 usb-korttia, on se sen verran p*ska ainakin normaalipaketilla täällä. (helppo unohtaa jos ei toimi..menee vain hermot + rahat kun yrittää saada toimimaan)
     
  2.  
  3. opamox

    opamox Guest

    Miul on toi mega sky. uusimmilla softilla 5.20.12. Pelaa kun junanvessa.

    Itelläni on kyllä ihan talon omassa antenniverkossa kyseinen tuote kiinni joten singnaali on ok.

    Oli vaan aika tarkka siitä että virta riittää väylässä. Edellisellä emolla toimi ihan hyvin mut uuteen joutu ostaa erilisen hubin virtalähteellä.

    Ei meinannut aina löytää kanavia ei kä edes koko pulikkaa
     

Jaa tämä sivu