Medion MDC9110C päivitys ongelma

Viestiketju Muuta keskustelua kotiteatterista -osiossa. Ketjun avasi _JoPo_ 02.08.2005.

  1. _JoPo_

    _JoPo_ Member

    Liittynyt:
    27.07.2003
    Viestejä:
    29
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Hei, Olen hankkinut kyseisen boksin ja yrittänyt päivittää sen ohjeiden mukaan, jotka löytyvät internet-sivulta: http://www.schneider-fin.fi/www/page.php?cat=4

    Jostain syystä päivitys ei lähde etenemään, vaan Loader ohjelma valittaa että ei saa yhteyttä. Pitäisikö boksi olla kiinni antennissa päivityksen aikana? Nyt ollut irti, kun tietokone toisessa huoneessa. Kokeillut olen kolmella tietokoneella eikä missään ole onnistunut. Kaapeli on uusi.
     
  2.  
  3. Beaver

    Beaver Regular member

    Liittynyt:
    22.10.2002
    Viestejä:
    421
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Ei tarvitse olla. Imuroit tietokoneellesi uuden ohjelman ja Loaderin. Boksi stanby tilaan, laitat 0-modeemikaapelin tietokoneen ja boksin väliin, avaat loaderin ja haet siihen imuroimasi ohjelmistopäivityksen ja annat käskyn siirtää se boksille. Boksissa virta päälle, jolloin päivityksen pitäisi alkaa. Kun boksi ilmoittaa, että "END", niin virta pois boksista, kaaperi irti boksin ja tietokoneen väliltä ja homma on valmis. Voit joutua hakemaan kanavat uudelleen päivityksen jälkeen. Lykkyä pyttyyn!
     
  4. ekurmi

    ekurmi Member

    Liittynyt:
    11.06.2004
    Viestejä:
    34
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Tarkistaisin vielä että käytössä on nollamodeemikaapeli eikä normaali suora sarjakaapeli. Itse olen päivittänyt laitteen ottamalla pistokkeen pois seinästä ja sitten loaderista download ja tämän jälkeen pistoke takaisin seinään niin päivitys sujahtaa boksiin.
     

Jaa tämä sivu