Medion 4400 ja epäonnistuneet ajastukset

Viestiketju Muuta keskustelua kotiteatterista -osiossa. Ketjun avasi migi1 26.09.2005.

  1. migi1

    migi1 Member

    Liittynyt:
    08.08.2005
    Viestejä:
    17
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Hieman alkaa ottaa pattiin, jos ei voi ajastuksiin luottaa. Olin viikon lomalla ja pistin ajastukset epg:n kautta. Listalla oli noin 10 ohjelmaa eri kanavilta. 2 ensimmäistä tallennusta oli onnistunut, sen jälkeen ei mitään. Miten on mahdollista, että vieläkin on tällaisia ongelmia? Softaversio on 1.35. Onko muut havainneet vastaavaa?
     
  2.  
  3. COBHC

    COBHC Regular member

    Liittynyt:
    23.06.2004
    Viestejä:
    105
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Minulla ei ainakaan ole mitään ongelmia ollut ajastuksissa, ainakaan tähän mennessä.Firmis on myös minulla 1.35. Kannattaa laittaa tollasista ongelmista vaan sähköpostia tuonne http://www.schneider-fin.fi/www/ ,niin voivat kehittää noita ohjelmia.Kyllähän tuo ajastus ongelma on sellainen mikä PITÄÄ toimia. Minulla itsellä on tässä 2 kuukauden käytön aikana jäänyt 1 ohjelma tallentumattta ja siinäkään ei ole varmaa jättikö boxi tallentamatta vai räpelsikö emäntä kaken kanssa ajastuksen ketuilleen.
     
  4. wirefly

    wirefly Member

    Liittynyt:
    26.08.2005
    Viestejä:
    16
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Mulla ei ole edes vanhemman softan kanssa jäänyt noin paljon. Eihän sitten vaan ole tapahtunut jotain parin ekan jälkeen, jos kerran ne onnistui normaalisti? Eikä boxi ollut jumissa tms. kun palasit? Mutta mikäli kaikki muuten oli ok, niin viestiä vaan tuonne Schneiderille.
     
  5. migi1

    migi1 Member

    Liittynyt:
    08.08.2005
    Viestejä:
    17
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Nyt on 2 viikkoa kulunut ja mitään ajastusongelmaa ei ole ilmennyt. Aika ihmeellistä. Ehkäpä sähkökatkos katkaisi virrat ja ajastusvalikko tyhjentyi...?
     
  6. COBHC

    COBHC Regular member

    Liittynyt:
    23.06.2004
    Viestejä:
    105
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Ensimmäistä kertaa jätti minullakin boxi tänään tallentamatta ajastuksen EPG:n kautta.Pitänee laittaa valituspostia Schneiderille.
    Jos alkaa ilmeentyä enemmälti samaa vikaa,voi varmaan vaatia kaupan purkua.Tuo ajastus on melko oleellinen asia tallentavassa digi-boxissa.Kyllä on hanurista jos ei voi luottaa koneeseen,enpä muista että esim.vanhalla kunnon VHS-nauhurilla olis ikinä jäänyt ohjelma nauhoittamatta.Nykyään on kaikki olevinaan niin hemmetin hienoa,mutta järjestään kaikki vehkeet työnnetään myyntiin keskeneräisinä ja hemmetin bugisina.
     
  7. jin80

    jin80 Member

    Liittynyt:
    20.07.2005
    Viestejä:
    16
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Miten te voitte luottaa tohon EPG-tallennukseen, kun itsellä ei KOSKAAN tule ohjelma kokonaisuudessaan talteen, jos tuota EPG:tä käytän. Aina joutuu ajastamaan niinku vanhat videot, et yliaikaa on riittävästi. Saakos tuota EPG-systeemiä jotenki säädettyä (yliaikaa) vai tallentaako se aina vaan sen, miten kanava EPG-koodit lähettää? MTV3:lla olen ainakin huomannut SUURIA ongelmia noiden ohjelmien alku- ja loppupisteiden kanssa...
     
  8. COBHC

    COBHC Regular member

    Liittynyt:
    23.06.2004
    Viestejä:
    105
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Meneppä valikkoon 'kovalevy' niin sieltä löytyy vaihtoehto 'yliaika'.Siihen vaan laitat halutun yliajan niin se lisätään EPG:n aikaan.
     

Jaa tämä sivu