Onko kukaan saanut selville miten esim mediaportal ohjelmasta saa näkymään yen tekstit. itse olen tapellut ohjelman uusimman version kanssa enkä ole saaanut tekstejä näkyviin. digi kortti minulla on hauppauge hvr 900. jos jku tietäisi ohjeet miten tekstit saisi näkyviin olisin iki onnellinen. haluasisin käyttä ko ohjelmaa sen monipuolisuuden takia. ohjeita olen etsinyt netistä muutaman päivän enkä ole onnistunut. Ohjeet menee yli hilseen.
Itse olen käyttänyt MediaPortalia jo jonkin aikaa ja olen myös yrittänyt saada noita ylen tekstejä näkymään mutta turhaan toistaiseksi. Olen tullut siihen tulokseen että ainakaan minun kortillani (Twinhan 2033 ci) niitä tuskin saan näkymään. MediaPortal oli ensimmäinen ohjelma jolla ylipäänsä sain ylen kanavat edes näkymään. Olisi tosiaan kiva jos nuo tekstit saisi näkymään.
Näinköhän alkaa nyt näkyä kun Yle aloittaa oletuskielen tekstin liimaamisen taas kuvaan. Mediaportal on pelannut moitteettomasti mutta Asus Europa2 korttini tuskin ottaa myöskään vastaa tuota Ylen digitekstiä. Mikä säätö mahtaa muuten Mediaportalissa pielessä kun tekstiTv ei näy kunnolla millään kanavalla???
Mitä tuo sitten käytännössä teknisesti tarkottaakaan kun sitä EI "liimata" kuvaan. Veikkaanpa että ongelma ainakin omallani Asus vanhuksella jatkuu edelleen. Nähtäväksi jää (yle1 maanantaina ja yle2 torstaina jos oikein ymmärsin).
Tietokone lehden Mediaportal ohjelman esittelystä bongasin ettei siihen edes ole tukea Ylen tekstitykselle. On pitkäaikaisen kehittelyn alla....