osaiskohan joku kertoa miks mun soitin ei enää soita videokuvaa eli mpeg,avi etc. tähän saakka olen katsonut kyseisellä soittimella monet leffat ja videopätkät ongelmitta,mut nyt kun lataa jonkun fileen niin tulee kuva,mut se ei liiku. ja myös toi lataus/kelaus juoksee esim.videoleikkeissä loppuun ja jumii sinne,vetää myös välistä koneen tilee ja joutuu buuttaa. musaa voi kuunnella ongelmitta. en ymmärrä miten yhtä-äkkiä leffatiedostot ei enää toimi kun vuoden päivät on toiminut,saisko jelppiä? Sit voisin kysyä samalla toista asiaa...mulla on toi firevoxselain ja jos jollain sivulla on esim.joku videomainos "realoneplayer" tms,vetää selain jumiin ja joutuu buuttaa jos jotain haluu tehdä,,eli netissäkin videokuvat eivät toimi??
lisään tähän viellä,et kokeilin juuri katsoa avi.tiedostoa ja se teki niin,et kuva tuli esiin,mut ei liikkunut..latauspalkki juoksi loppuun ja siihen jumi. suljin mediplayerin ja tuli end program..suljin,tuli ei vastaa ja alas jäi mediplayer ikkuna auki ja jäi lataa..ei auttanut muuta kun tehdä buutti..eli missä vika? Toivottasti joku osaisi kertoa