Listatkaapa kaikki tietämänne nettikaupat joista voi tilata cd/dvd medioita... Tiedossa on jo nierle, wesellcd, ja cdrohlinge24.
Tilasin tuolta itse jokin aika sitten ja mielestäni hinnat on kohdillaan. Verbatim 8*DVD + levy 4,7Gt, 25 kpl 13,90€ ja samalla kertaa otin 100 kpl CD-R levyjä hintaan 22,90€. Molemmat tietty spintuubissa. Siis Verkkokauppa.comin suoratoimituksesta.
Mikä ois joku halpa suomalainen nettikauppa mist sais DVD-r levyi ku äiti ei suostu tilaamaan ulkomailt. Se vaan sanoo et jos joutuu eka maksaa ja sit vast saa tavaran ni ne ei lähetä mitää. Mut jos joltaki on jääny tavara tulematta ni eiköhän se oo oma moka ollu ja aika harvinaistahan se on ettei tavara tuu perille. Vai onko?
Siis eiköhän noi tilaukset useimmiten tule postiennakolla? Toki niitäkin kauppoja varmasti on joille joutuu ensin maksamaan ja sitten kädet ristissä odottamaan josko sieltä jotain lähettäisivät. Itse oon tähän mennessä jokasen paketin saanu postiennakolla, eli rahaa liikkuu vasta kun paketti on kourissani. Mites toi mörtin pasteema www.suomi-dvd.net?
Halpaa suomalaista dvd-r kauppaa ei oikeastaan ole olemassakaan. Syy tähän on teosto mafian hyvitysmaksu joka nostaa aihioiden hinnan suomessa moninkertaiseksi verrattuna moneen muuhun maahan. Verkkokauppa.com myy kyllä levyjä hyvitysmaksuttomasti, mutta nekin levyt tulevat ulkomailta, Virosta.
Mitä tollassii kauppoi sit on mist saa tavaran eka ja sit maksaa. Koska eiks nierlestä ku tilaa ni joudu eka maksamaan ja sit saa tavaran. Ainaki mä oon sen niin ymmärtäny
Esim. www.wesellcd.com Oon itekkin tänään menossa hakeen tuolta tilattuja levyjä postista rahat kädessäni.
Krittiikki kyllä uusia asioita kohtaan on paikallaan, mutta järki tuossakin pitää olla mukana... Nierleä voin suositella lämpimästi, vaikka siinä kyllä maksetaankin etukäteen. Ihan rehellistä väkeä ovat olleet tähän asti.
Nierlestä on tullut tilattua muutamalla tuhannella eurolla. maksettu etukäteen ja aina on paketit tullut hienosti perille. Ei mitään moittitivaa.
Nierlestä olen 5 kertaa visalla tilannut ja hyvin on homma pelittänyt. Plussana nopea toimitus ja edulliset postikulut 30kg asti,mikä parasta kantavat paketin sisälle
Kitupiikin DVD:stä ei ole kokemusta, mutta liikkeestä kyllä. Loistavaa kauppaa hoitaa myös sieltä, ja vielä suomenkielellä =) Taakutkin toimi hienosti, kun hajosi auton MP3 soitin niin nopeasti toimitti uuden tilalle.