mikäköhän mahtaa olla mun media playerissa vikana kun se "rätisee"? varsinkin sillon jos on jokin muu sovellus päällä esim IE tai muuli tai azureus... saman ongelman huomasin bsplayerin kanssa... real playerin kans en oo vielä kokeillu kiitos jo etukäteen vastauksista
joo kiitos vastauksesta. mulla on integroitu äänikortti ja se ei jaa IRQ:ta minkään muun kanssa. emolevyn cd:tä mulla ei oo. en oo tarttenu sitä oikeestaan koskaan. ajattelin että siitä ois löytyny ajurit. laitehallinnasta selvis sen verran että ohjain on via ac 97. no menin vian nettisivuille ja etin sieltä oikeeta ajuria. video.... sieltä löyty niitä ajureita vissiin kuus ja enhän mä tiedä mitä niistä uskaltaa koittaa ) mahtaisko SP2 tuottaa ton kaltaisia ongelmia? oon kuullu että tuo SP2 on aiheuttanu jos minkälaista vaivaa koneisiin...
löysin uuden ajurin tuohon mun äänikorttiin mutta ongelma ei hävinny... mikähän mahtaa olla vialla??? voiskohan vika olla tuossa service pack 2:ssa?? voihan viideo ku ottaa pattiin!!!!!!!!
kiitos kärsivällisyydestä ) se ongelma ei tunnu vaan häviävän. muokkasin ääniä jos mihin suuntaan mutta ei apua. kyllä rupee v*****taan pikkuhiljaa...
Itellä tuppaa rätisemään kanssa ja olen tullut siihen tulokseen että johtuu alhaisesta prossutehosta (466Mhz). Varsinkin kuvankäsittely (raskasta) saa musiikin rätisemään. Ja mulla rätisee, oli soitto-ohjelma mikä tahansa (no okei, en oo KAIKKIA testannut mutta ainakin testatut ovat rätisseet).
ei kyllä johu prossusta mulla ainakaan, just ostin uuden koneen josta ei tehoa puutu ja silti mediaplayeri vittuilee...